بررسي نقل‌وانتقالات استقلال در نيم‌فصل
تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:استقلال,اخباراستقلال,نقل و انتقالات, | 16:40 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

خروجي‌ها- دور اول؛ فريدون و خارجي‌ها

استقلال در میانه‌های نیم‌فصل قرارداد سه بازیکن خود را بنا به دلایل مختلف فسخ کرد. فریدون زندی با ۴۷۲ دقیقه بازي در حالی که بازیکن فیکس تیم بود راهی قطر شد. رودریگو توزی به دلیل مسایل مالی با ۴۲۶ دقیقه حضور راهی کشور خود شد و دیگر بازنگشت و یکی بهترین‌های استقلال یعنی فابیو جانواریو هم بالاجبار جدا شده بعدی بود. وی که با ۷۸۰ دقیقه حضور از بازیکنان اصلی تیم محسوب می‌شد به دلیل مصدومیتی نابهنگام از این تیم کنار گذاشته شد. البته بازیکن دیگری که بدون حضور در لیست مازاد و به دلیل مسائل دیگر استقلال را ترک کرد گلر استرالیایی این تیم بود که به‌یکباره از ایران رفت و بدون دقیقه‌ای بازی حالا به دنبال طلب خود است.

 

خروجي‌ها- دور دوم؛ ليست مازاد نيم‌فصل

اما چند بازیکن ناکام این فصل استقلال هم در لیست مازاد این تیم قرار گرفتند. امین منوچهری پدیدۀ فصل پیش سایپا با ۶۷۳ دقیقه بازی و به ثمر رساندن یک گل هرگز نتوانست آن‌طور که امیر قلعه‌نویی می‌خواست باشد و راهی نفت تهران شد. میثم حسینی هم نیمکت‌نشین بعدی بود که با ۵۲۵ دقیقه حضور در ترکیب تیم راهی نفت تهران شد. میلاد میداودی جدا شده آخر بود که نیم‌فصلی ناکام و کابوس‌وار را سپری کرد. بازیکن موثر سال‌های پیش این تیم فقط ۳۲۰ دقیقه برای آبی‌ها به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند. حالا وی با حضور در آلومینیوم و البته اولین بازی این تیم مقابل استقلالی‌ها قصد نشان دادن قابلیت‌های خود را دارد. محمد انصاری بازیکن جوان استقلالی‌ها هم خروجی آخر است که به فجرسپاسی پیوست.

 

ورودي‌ها؛ هفت نفر با سيستم 1-1-5

اولین بازیکن جدید استقلال فرزاد حاتمی بود، بازیکنی که در سپاهان و تراکتورسازی هم زیر نظر قلعه‌نویی فعالیت می‌کرد. وی در این فصل ۸۷۰ دقیقه برای تراکتورسازان به میدان رفت و ۳ گل هم به ثمر رساند. عباس محمدرضایی بازیکن بعدی بود که بعد از درخشش در فجرسپاسی راهی پایتخت شد تا احیاناً به تیم ملی برسد محمدرضایی ۱۰۳۷ دقیقه برای فجری‌ها به میدان رفت و سه گل هم به ثمر رساند. ایمان موسوی فوروارد تیم نفت تهران هم بازیکنی است که با امین منوچهری و میثم حسینی معاوضه شد. موسوی ۱۱۱۸ دقیقه برای نفتی‌ها به میدان رفت و سه گل هم به ثمر رساند. اما بازیکنی با جنجال‌های خاص و گویا بی‌پایانی به این تیم پیوست فرهاد مجیدی بازیکن محبوب آبی‌ها بود که بعد از رودررویی ابتدای فصل با قلعه‌نویی و خداحافظی از فوتبال در اواسط فصل اکنون هوس کرده مجدداً برای آبی‌های پایتخت بازی کند.

حجت چهارمحالی بازیکن دیگری بود که از مدت‌ها قبل خبر حضورش در این تیم عنوان می‌شد و حسن اشجاری هم تنها مدافعی بود که در نیم‌فصل به استقلالی‌ها پیوست، هرچند وی با ۱۳۰۶ دقیقه حضور جزو بازیکنان باثبات سپاهانی‌ها بود اما هرگز به شرایط آرمانی خود نزدیک نشد که حالا با پیوستن به این تیم قصد احیای خود را دارد. به عنوان تنها بازیکن خارجی و البته تقریباً تنها هافبک به این تیم پیوسته هم باید از ویسنته آرزه نام برد که علیرغم بازی خوب مقابل سایپا هنوز به طور جدی محک نخورده است.

 

در مجموع پنج نفر از هفت بازیکنی که به استقلال پیوستند در خط حمله توپ می‌زنند. درست است که آبی‌ها در این پست دچار ضعف بودند اما پنج بازیکن جدید در این پست و آن هم با حضور برهانی و اکبرپور کمی عجیب به نظر می‌رسد. نکته جالب دیگر اینکه سه نفر از بازیکنان تازه پیوسته به آبی‌های پایتخت در اولین دیدار خود برای این تیم گلزنی کردند. فرزاد حاتمی و ویسنته آرزه در دیدار مقابل سایپا و سیدایمان موسوی باز هم در جام حذفی و دیدار مقابل گهر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ