پرونده پر گل ترین سال مسی بسته شد:خداحافظی باسال2012 با 91 گل
تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:لیونل مسی,بارسلونا, | 16:34 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

برای آنکه بتوان عصردلنشین روز شنبه مسی را جاودانه تر نمود، کافی است که نیم نگاهی به گلهایی که او در طول سال 2012 به ثمر رسانده بیندازیم. شاید چیزی که در اولین نگاه به چشم بیاید،دو پوکری (زدن 4 گلی) است که او در بازی مقابل والنسیا (که با برد0-5 بارسا همراه بود) و اسپانیول (4-0) به نمایش گذاشت. از همین رو بی دلیل هم نیست که چه درتیم تیتو ویلانووا و چه در بارسای پپ گواردیولا سنگ بنا و بازیکن محوری تیم بوده و تمام حرکات تهاجمی بارسا با اتکا به او پایه گذاری می شده. در طول سال جاری میلادی، لیونل مسی تنها شانس حضور در 4 بازی از 63 بازی رسمی ای که بارسا برگزار کرده را از دست داده
البته بهترین سال مسی از نظر گلزنی، با بهترین سال او در مسیر کسب جامهای قهرمانی یکی نبوده است. چون این گلزنی های مسی در سال 2012 تنها او را به جام قهرمانی کوپا دل ری رساند. جامی که بعد از برد 0-3 بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو به دست آمد. البته او فصل گذشته را با کسب عنوان آقای گلی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا و برنده کفش طلا به پایان برد. جوایزی فردی که شاید در روز 7 ژانویه با کسب توپ طلای سال 2012 تکمیل شود.
باوجود تمام این گلهایی که مسی زده و قطعا برای همیشه درحافظه اش ثبت خواهد شد، او شاید هیچ وقت نتواند پنالتی ای که دردیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی که آن را از دست داد را فراموش کند. یکی از اشتباهات محدودی که ستاره آرژانتینی در سال 2012 انجام داد وبه قیمت ناکامی بارسا در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا تمام شد.
درهرصورت نباید فراموش کرد که موفقیت های مسی در سال 2012 و رکورد گلزنی فوق العاده او همراه با یک شیرینی دلچسب درزندگی خانوادگی اش همراه بود وآن هم تولد تیاگو، اولین فرزند مسی در اواخر سال 2012 بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ