مورینیو:فقط تصمیم من است که ارزش دارد؛نظرات ارزشمند دستیارانم را می پذیرم

سرمربی رئال که برای سپری کردن تعطیلات سال نو به پرتغال سفر کرده، دربدو ورود به سرزمین مادری پاسخگوی سوالات

خبرنگاران شد

ahkp

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید روز گذشته به پرتغال سفر کرد تا تعطیلات سال نوی میلادی را در زادگاهش سپری کند. او در بدو ورود به فرودگاه لیسبون پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد و در مورد تصمیم جنجالی اش درمورد نیمکت نشین کردن کاسیاس در دیدار با مالاگا صحبت کرد و گفت:« انتقادات من را متعجب نمی کنند ولی من وجدان آسوده ای دارم.»

مورینیو با لبخندی که روی لبش دیده می شد ادامه داد:« من بهترین ها را برای تیمم انجام می دهم؛ یا دست کم تلاشم را می کنم.»

تصاویری که از ورود مورینیو به فرودگاه لیسبون ثبت شده نشان می دهد که او کاملا ریلکس و خونسرد است. او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت:« من نگران هستم؟ نه. تعطیلات سال نو، تعطیلات سال نو است و فوتبال، فوتبال... شاید گاهی وقتها باخت هم خوب باشد تا بتوانیم ببینیم که بقیه چه می کشند.»

مورینیو باتکرارصحبت هایی که در کنفرانس خبری روز شنبه و بعد از بازی در ورزشگاه لاروسالدا مقابل مالاگا برزبان آورده بود ، گفت:« کاسیاس روی نیمکت بود؛ به خاطر یک تصمیم کاملا تکنیکی. » او در پاسخ به این سوال که آیا آدان بهتر از ایکر است و ایا این تصمیم، تصمیم خودش بوده و یا اعضای کادرفنی اش، گفت:« این تصمیم من است و الان هم تنها تصمیمی است که ارزش دارد. من فقط نظرات ارزشمند دستیارانم را می پذیرم.»

این درحالی است که سرخیو راموس در جریمه مشابهی در بازی با سیتی در روز 18 سپتامبر روی نیمکت ذخیره ها قرار گرفته بود و چالش مورینیو با کاپیتان دوم رئال هم با این پاسخ که :«این یک تصمیم تکنیکی است» همراه بود. حالا مورینیو درمورد آن روزها گفت:« بعد از آن راموس در بازی با رایو وایه کانو، دپورتیوو و آژاکس به ترکیب اصلی بازگشت وسه بازی خیلی خوب را از او شاهد بودیم.»

جنجال جدید، بازگشت زودهنگام مادریدی ها به کمپ تمرینی در روز 30 دسامبر بود. بازیکنان رئال زودتر از بازیکنان تیم های دیگر به کمپ تمرینی شان بازمی گردند.باید ببینیم که بعد از بازگشت مادریدی ها به کمپ تمرینی، برخوردها واتفاقات جنجالی دراین تیم چطور پیش خواهد رفت.

ahkp



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ