برهانی به رکوردنزدیک شد/ انتقاد شدید قلعه نوعی/ بیک زاده غایب بازی با داماش

 

اخطار هیئت مدیره به جدایی قلعه نوعی از تیم

اعضای هیئت مدیره تیم استقلال با شرایطی خاص این تیم را همراهی می کنند، در حالی که قرار بود اعضای هیئت مدیره که به تازگی به باشگاه ملحق شدند، در امور مالی و اقتصادی این تیم را همراهی کنند، اما این اتفاق رخ نداده است و اوضاع برای این تیم متفاوت پیش می رود.

براساس این گزارش، اعضای هیئت مدیره تیم استقلال که اعلام داشتند نمی توانند در خصوص مسائل مالی آبی ها را همراهی کرده و در امور اجرایی تیم استقلال را یاری کنند، در خصوص امیر قلعه نوعی در تیم استقلال مباحثی را مطرح کردند و حتی عنوان داشتند که استقلال باید در خصوص جدایی امیر قلعه نوعی تصمیم گیری جدی انجام دهند و این مربی باید قید این موضوع را بزند که بخواهد استقلال را ترک کند و به تیم ملی و یا باشگاه دیگری برود زیرا شرایط تیم استقلال در حاضر ایده آل است و امیر قلعه نوعی نمی تواند شرایط را تغییر دهد به واسطه اینکه امیر قلعه نوعی راهی تیم ملی شود و اعضای این تیم را همراهی کند ، زیرا استقلال در حال حاضر با اوضاع حساس روبه روست که به تمام اعضای تیمش نیاز دارد. و در راس این اتفاقات امیر قلعه نوعی قرار دارد که جز عضوی از تیم است که استقلال به حضورش تا پایان فصل نیازمند است و استقلال در صورتی که وی به تیم ملی برود، تیم از هم می پاشد و دچار مشکلات جدی می شود.

انتقاد شدید قلعه نوعی از بازیکنان پیش از داماش

امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال، با شرایط خاصی همراه است و از اعضای تیمش راضی نیست این مربی،‌معتقداست که اعضای تیمش در برخی مواقع در برخی بازی ها ، شرایط طوری پیش می رود که مورد نظر وی و دیگر اعضای مسئول و کادر فنی نیست.

براساس این گزارش، امیر قلعه نوعی از شرایط بازیکنانش در برخی بازیها راضی نیست و این موضوع را اعلام کرده است وی پیش از بازی با داماش، به این موضوع اشاره کرده است و عنوان داشت که بازیکنان این تیم باید با اوضاع بهتری در ترکیب تیم به میدان برود و استقلال را همراهی کنند.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی ، سرمربی تیم استقلال اعلام کرده است که استقلال با لطف خداوند در صدر جدول قرار گرفته است و اگه لطف خداوند نبود استقلال در صدر جدول حاضر نمی شد و نمی توانست حریفان را با شرایط ایده ال پشت سر بگذارد.

این درحالی است که  امیر قلعه نوعی از شرایط موجود در تیم ناراضی نیست و عنوان داشته است که بازیکنان در برخی بازی ها شرایط را به طوری پیش می برند که به نفع استقلال نیست.

گفتنی است: امیر قلعه نوعی عنوان کرده است که اگر اعضای تیم استقلال در بازی با داماش اشتباهات گذشته را تکرار کنند با مشکلات جدی تری روبرومی شوند.

بیک زاده بازی با داماش را از دست داد

هاشم بیک زاده هافبک تیم استقلال قرار نیست در بازی با داماش این تیم را همراهی کند هاشم بیک زاده در حالیکه مدتهاست با مصدومیت روبروشده است نمی تواند آبی ها را همراهی کند و همراه استقلال در بازی با داماش باشد.

براساس این گزارش: اعضای تیم استقلال در حالی به مصاف داماش گیلان می روند و این تیم را همراهی می کنند که چند بازیکن اصلی را در اختیار ندارد.

 

این در حالی است که هاشم بیگ زاده با شرایط روبروست که نمی تواند استقلال را همراهی کند این بازیکن مدتهاست که با مصدومیت شدید روبروست و قرار بود آبی ها را در بازی با داماش همراهی کند اما این اتفاق رخ نداد و بیگ زاده بازی با داماش را که آخرین دیدار لیگ در نیم فصل اول است از دست داد.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی با داماش آماده می شوند که این دیدار برای آبی ها حائز اهمیت است و امیر قلعه نوعی قصد داشت که از تمامی داشته هایش برای این دیدار استفاده کند اما این اتفاق رخ نمی دهد یا امیر قلعه نوعی چند بازیکن اصلی خود را برای این بازی در اختیار ندارد.

این مربی اعلام کرده است استقلال با 14 یا 15 بازیکن به رشت سفر می کند و این موضوع شرایط را تغییر می دهد.

عنایتی با فریاد مشکلات خانوادگی اش را عنوان کرد

رضا عنایت مهاجم تیم مس کرمان قصد ندارد در این تیم بماند و شرایط را به خوبی مورد بررسی قرار دهد زیرا مسی ها در حالی که وی به حضورش تیم استقلال اطمینان دارد با مخالفت مسی ها روبرو شده است اما این اتفاق تا به حال علنی نشده است.

براساس این گزارش: این بازیکن در باشگاه مس حاضر شده است و قصد دارد که با جلب رضایت مسی ها به استقلال بپیوندد رضا عنایتی قصد دارد با شرایط خاصی در تیم استقلال حاضر شود زیرا وی پس از مخالفت مسی ها در باشگاه حاضر شده است و اعلام داشته که با مشکلات بسیار شدید خانوادگی روبروست و این موضوع باعث شده است که وی اصرار فراوان کند که به استقلال برود و این تیم را در نیم فصل دوم همراهی کند.

گفتنی است: مهاجم مس کرمان اعلام کرده است اگر مشکل خانوادگی نداشت و می توانست این تیم را در کرمان همراهی کند دریغ نمی کرد اما نمی تواند چنین اقدامی را انجام دهد و ناچار است که مس کرمان را ترک کرد و راهی تهران شود تا کنار خانواده اس باشد.

وی مدعی است که همین مشکلات در زندگی وی را با شرایط خاصی روبرو کرده است که آرامشی لازم را از وی سلب کرده است و نمی تواند با آرامش خاطر در تمرینات و ترکیب تیم مس کرمان حاضر شده و این تیم را همراهی کند و به این دلیل از مسی ها خواسته شده است بدون درد با وی موافقت کنند و بیش از این وی ر ا با مشکل روبرو نسازند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ