کرویف: آرسنالی ها هرگز نباید ونگر را اخراج کنند
تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:کرویف,آرسنال,آرسن ونگر, | 18:2 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

ahkpیوهان کرویف، اسطوره فوتبال هلند، معتقد است آرسنالی ها هرگز نباید آرسن ونگر را اخراج کنند و دستاوردهای این مربی فرانسوی را در باشگاه لندنی فوق العاده دانست.

نتایج آرسنال در رقابت های این فصل لیگ برتر، بدترین شروع این تیم از زمان پیوستن ونگر به این باشگاه بود اما آنها با سه پیروزی پیاپی، تا رتبه سوم جدول صعود کردند و در لیگ قهرمانان نیز باید با بایرن مونیخ روبرو شوند.
کرویف در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نمی توانم حتی تصور کنم که هئیت مدیره یا هواداران آرسنال به اخراج مورینیو فکر کنند. به نظر من شگفت انگیز است که آرسنال هنوز در بالاترین سطح رقابت های اروپایی و همچنین انگلیس حضور دارند. مردم دستاوردهای ونگر در آرسنال را درک نمی کنند. ونگر بود که این باشگاه را بار دیگر به اوج برگرداند."

 

کرویف با مقایسه ونگر و فرگوسن، فلسفه دو باشگاه آرسنال و منچستریونایتد را مورد ستایش قرار داد:" من احترام زیادی برای فلسفه فوتبال دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال و همچنین دیدگاه فوتبالی آنها قائل هستم. هر دو باشگاه برای مدتی طولانی است که با یک مربی کار می کنند. فرگوسن تنها فردی نیست که موفقیت ها و جام های پیاپی منچستریونایتد را به ارمغان آورده است.

به نظر من او سمبل ارزش های منچستریونایتد است. در مورد ونگر هم این مسئله صادق است. همه باشگاه های بزرگ، همه باشگاه هایی که به عنوان بزرگترین و پرافتخارترین باشگاه های دنیا شناخته می شوند، برمبنای فلسفه قوی استفاده از مربیان برای طولانی مدت شکل گرفته اند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ