روايت قاسم دهنوي از نزاع شبانه رشت: ما دفاع مي‌كرديم، اما بيشتر مشت زديم!/ يكي‌شون آرايشگر بود، با ق

قاسم دهنوي بازيكن تيم ملي است و شايد توقع از او اين باشد كه در اين‌ مواقع رفتار متفاوتي پيش بگيرد. اما او در توضيح كاري كه كرده می‌گوید: «اگر یک نفر به شما حمله کند، چکار می‌کنید؟ از خودتان دفاع نمی‌کنید؟ آن‌ها بی‌دلیل با ما درگیر شدند و ما هم چاره‌ای جز دفاع نداشتیم. فحش‌های بدی دادند که عصبانی شدیم و از کوره در رفتیم. چند مشت زدیم و چند مشت هم خوردیم.»

دهنوی حرف‌هایش درباره این اتفاق را با كمي شوخي و مزاح ادامه مي‌دهد: «اگر بخواهم صادق باشم باید این را بگویم که وقتی درگیری شروع شد، ما بیشتر زدیم. اما در همین حین آرایشگری هم با قیچی آرایشگاه به سمت‌مان آمد و وارد دعوا شد. او صورتم را خط انداخت. فکر کنم شنیده بودند از طرف بازیکنان تیم ملی به عنوان خوشگل‌ترین بازیکن ایران انتخاب شده‌ام، آن‌ها هم حسودی کردند و صورتم را خط انداختند تا زشتم کنند. در ‌‌نهایت تعدادی از مردم جمع شدند و آن‌ها هم پراکنده شدند. البته پلیس آمد و در ‌‌نهایت این قائله ختم شد.»

این بازیکن درباره بازی نکردنش در مقابل داماش گیلان که گفته می‌شود به علت این درگیری بوده، می‌گوید: «روز بازی به خاطر مصدومیت جزیی که از قبل داشتم و به دعوا مربوط نمی‌شد؛ و همینطور زمین چمن ورزشگاه که با آن مشکل داشتم، بازی نکردم! و این مسئله هیچ ربطی به این درگیری نداشت.»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ