مورینیو: آدان شرایط بهتری از کاسیاس دارد؛ من نگران جایگاهم نیستم و استعفا نمی دهم

*نیمکت نشینی کاسیاس: این یک تصمیم تکنیکی از سوی سرمربی تیم بود. من شرایط را آنالیز کردم و ترکیب تیم اصلی ام را انتخاب نمودم. شما می توانید هر داستانی که می خواهید بسازید ولی این تصمیم کاملا تکنیکی بود

* شرایط آدان، بهتر از کاسیاس: نظر من این است و این من هستم که بعد از گوش دادن به صحبتهای دستیارانم ترکیب اصلی را انتخاب می کنم. بازی همان طور که باید پیش رفت و دروازه بان هیچ نقشی در نتیجه بازی نداشت

*مشکل دروازه بانی: این مشکل جهانی بود و از خیلی نظرها، ما عملکرد خوبی نداشتیم. در این میان، می توان به عملکرد دفاعی تیم هم اشاره کرد

*مالاگا:هرگز روی نیمکت مربیگری این تیم خواهم نشست؛ مثل خیلی تیم های دیگر. من آزاد هستم که تصمیم بگیرم که کجاها دوست دارم کار کنم. هیچ مشکلی با مالاگا و مشکلی با این شهر ندارم ولی این ها انتخاب هایی در جریان زندگی است. زمانی که تمام توانت را به کار می گیری، باخت دردناک تر می شود. بازیکنان من در بازی شنبه با جان و دل بازی کردند. هر زمان که آنها گل می زدنند تیم ما واقعا این گل را با تمام وجود لمس می کرد. من به بازیکنانم گفتم که می توانند با آرامش وارد زمین شوند و به بهترین نحو ممکن کارشان را انجام دهند

*فاصله با بارسلونا: ما پارسال قهرمان شدیم و با تیم دوم جدول هم 9 امتیاز فاصله داشتیم. در این فصل، فاصله ای جبران ناپذیر با تیم صدرنشین داریم ولی باید مسئولیت این که عملکرد خوبی نداشته ایم را پذیرفت . به علاوه بازی به بازی اتفاقاتی رخ می دهد که من دوست ندارم راجع به آنها حرف بزنم (منظور آقای خاص دو پنالتی واضحی بود که در زمین مالاگا رخ داد و داور به نفع رئال اعلام ضربه پنالتی نکرد.)

*استعفا:  برای این کار برنامه ریزی نکردم. نگران جایگاهم نیستم. فوتبال همین است. من نه بچه هستم و نه دو روز است که به اینجا آمده ام. همه ما می دانیم که دنیای فوتبال حافظه ندارد و حتی به دیروز هم نگاه نمی کند؛ بلکه فقط به امروز نگاه می شود و نه به جام هایی که قبلا فتح کرده ای. حتی اگر بازیکنان نمی خواستند هم من به یک نبرد از قبل باخته ادامه می دادم ولی امروزه آن ها می خواهند که دراین مسیر به روندمان ادامه دهیم. آنها در بازی با اسپانیول و در بازی شنبه شب مقابل مالاگا تلاششان را کردند ولی ما خوش شانس نبودیم. و البته دو تصمیم (داوری) دیگر هم بود... این هفته، زمان ایده آل فرا رسیده. بازیکنان ناراحت هستند و درونشان احساس خلا می کنند. آنها هرکاری از دستشان برمی آمد کردند ولی پاداششان را نگرفتند. انگیزه ما، آن فاصله ای که میان ما و بارسا وجود دارد ، نیست. بلکه غرور شخصی مان است و این همان چیزی است که معنای رئال را در خود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ