رونالدو: اگر مقابل یونایتد گل بزنم شادی نمی کنم

 

ستاره پرتغالی از اینکه می تواند دراولدترافورد به میدان برود خوشحال است

 

 

 

ahkp

 

 

 

بعد از انجام قرعه کشی مرحله یک هشتم پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که دراین مرحله رئال مادرید و منچستریونایتد مقابل هم به میدان خواهند رفت و کریستیانو رونالدو از رویارویی با تیم سابقش خوشحال است.

 

کریس رونالدو دراین باره گفت:« اگر مقابل یونایتد گل بزنم، شادی نخواهم کرد.» ستاره پرتغالی رئال مادرید پیش از پیوستن به این تیم برای یونایتد بازی می کرد و می داند که در بازگشت به ورزشگاه این تیم ، نام او در اولدترافورد طنین انداز خواهد شد و درانتظار استقبال گرمی از سوی هواداران تیم سابقش است.

 

رونالدو چندی پیش در صحبت هایی اعلام کرده بود که دلش برای دوران حضورش درانگلیس  تنگ شده و گفته بود:« همچنان با فرگوسن صحبت می کنم. دلم برای او و منچستریونایتد تنگ شده. من در آنجا روزهای خوبی داشتم، چه خودم و چه خانواده ام. شش سال فوق العاده را در این تیم سپری کردم و هنوز رابطه خوبی با هم تیمی های سابقم دارم. به لطف منچستریونایتد، الان هم از حضور در رئال لذت می برم. بدون یونایتد نمی توانستم به رونالدوی کنونی تبدیل شوم.»

 

این درحالی است که بعد از مشخص شدن قرعه مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف رئال و یونایتد ریو فردیناند در صفحه توئیتر رونالدو نوشت:«برادر، به زودی همدیگر را خواهیم دید.»

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ