واکنش رویانیان به بیانیه ثروتمند ایرانی!
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:عادل فردوسی پور,رویانیان, | 16:1 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

رویانیان در ادامه گفت: ایشان درباره مدیران دولتی صحبت کرده اما خواهشمند است عنایت داشته باشند که ما مدیر غیر دولتی نداریم. اگر یک نفر باشگاهی از نیروی دریایی را یک سال اداره میکند مالک آن باشگاه نمیشود. ما برنامه داریم که آن باشگاه را برای مردم بخریم. خود شما صددرصد از گاوصندوق یکی از باشگاههای بزرگ کشور و از صنعت و تولیدات سالانه کشور استفاده میکنید، شما دیگر چرا خودتان را دولتی میدانید؟ اتفاقا قانونی نیست که شما را کنترل کند اما ما دولتی هستیم و ما مدیران دولتی را کنترل میکنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: من برای تنویر اذهان عمومی باید بگویم که تا به حال یک ریال هم از هیچ نهاد دولتی پول نگرفته
ام. وضع مالی شخصی من هم خوب نیست و با حقوق بخور و نمیر زندگی میکنم اما سعی دارم با تدبیر، آیندهای برای پرسپولیس درست کنم که باعث اعتبار و قدرت این باشگاه شود و دیوار پرسپولیس بتونهایی داشته باشد که هیچ کس نتواند در آن نفوذ کند. اما خانهای که شما از آن صحبت کردید عنکبوتی است. من خواهش میکنم وارد حریم افراد نشوید چون به ضررتان میشود. من به زودی از بدهیهای افراد پرده برخواهم داشت. ما بر آن نیستیم که جواب کسی را که علیه ما مصاحبه کرده بدهیم چرا که شانمان بالاتر از این حرفهاست. اما باز هم میگویم که آن فردی که حرفهای آنچنان به فردوسی پور و رویانیان زده بداند ما این هزینه را برای حقانیت، صداقت و پاکیمان میدهیم. ما همیشه آرامیم و هرچه بگویید از کوره در نمیرویم.

محمد رویانیان گفت: ادامه حرف
هایم بماند برای وقتش که حرفهایی گفته میشود که تاکنون کسی نشنیده است. من آدمی عقدهای نیستم و اگر هم با کسی مشکل داشته باشم دوستیام را ادامه میدهم. این فرهنگ دین و مکتب ماست که قهر در آن معنایی ندارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ