کارلوس کروش: ترسو ها را از تیم ملی بیرون کردم
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:کارلوس کی روش, | 15:44 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

کارلوس کروش یک روز قبل از این هم گفته بود اسامی آنهایی که از داخل کشور به قطری ها اطلاعات می فروشند هم به ایسنا و فارس گفته است: وظیفه ام این است که در حال حاضر در مورد وظایفم و صعود به جام جهانی حرف بزنم. وظیفه من این نیست که در مورد چیزهای دور ریختنی صحبت کنم. وقتی باید جنگجو باشی باید به صورت جدی تلاش کنی. هنگامی که بحث رقابت و مسابقه پیش می آید باید با جدیت ادامه دهی و تفریح را به آینده موکول کنی اما متاسفانه اینجا افرادی هستند که دوست دارند اول تفریح کنند. دو دسته افراد در اینجا حضور دارند. عده ای که اول تفریح می کنند و بعداز بازی گریه اما من دوست دارم اول سختی بکشم و پس از پیروزی از لحظاتم لذت ببرم
این درحالی است که بعد از انتشار این شایعه فدراسیون فوتبال با قدرت شایعه تبانی کارلوس با قطری ها را تکذیب کرد و سرمربی تیم ملی هم در مصاحبه ای گفتپس چه کسی این کار را در کره یا ازبکستان برای قطری ها می کند؟ من آنها را نمی شناسم اما می دانم در ایران چه کسی این کارها را انجام می دهداو سپس با دست خبرنگار شبکه قطری را که وسط زمین تمرین تیم ملی داشت خبر تهیه می کرد را نشان داد و گفتاین ها قطری هستند و برای دولت قطر کار می کنند . به نظر شما چه کسی به انها اجازه داده تا وسط زمین بیایند و گزارش تهیه کنند؟ من که فکر می کنم مدیا آفیسر تیم ملی این کار را کرده. » او این جممله را با خنده گفت و رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ