مجید نامجو مطلق: حاشیه ها بر کیفیت فنی استقلال تاثیر منفی گذاشت /قهرمانی نیم فصل ارزش چندانی ندارد

 

پیشکسوت استقلال بیان داشت: آب پوشان دوهفته پیش این شانس را داشتند که قهرمانی شان را تثبیت کنند اما کیفیت لازم را دراین دو بازی ارائه ندادند و قهرمانی نیم فصل را تقدیم سپاهانی ها کردند.

 

نامجو مطلق اعلام کرد: قهرمانی در نیم فصل ارزش چندانی ندارد و فقط از لحاظ روحی و روانی به تیم صدرنشین کمک می کند، جام را آخر فصل به تیم قهرمان می دهند و الان چیزی به تیم قهرمان نیم فصل نمی دهند.

 

وی درباره عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ دوازدهم گفت: آبی پوشان نتوانستند انتظارات هواداران را بر آورده کنند امسال استقلالیها مهره و پتانسیل تیمی بالایی داشتند اما امتیازات لازمه را نتوانستند کسب کنند.

 

وی در خصوص جذب بازیکنان جدید توسط استقلالی ها گفت: به نظرم استقلال خط دفاع خوبی دارد گلهای خورده شان تا الان کم بوده است مسئولان استقلال برای تقویت تیمشان باید بازیکنانی در خط هافبک و به خصوص خط حمله بگیرند. آبی پوشان یک مهاجم تمام کننده حرفه ای که مانند فرهاد مجیدی بتواند از موقعیت ها بدست آمده به نحواحسند استفاده کند ندارد.

 

وی در ادامه بیان کرد: جناح چپ استقلال نسبت به جناح راست این تیم ضعیف است عمده حملات استقلال در جناح راست صورت می گیرد و کمتر هافبکها چپ این تیم موقعیت سازی کردند اگر تیم حرفه ای مقابل استقلال قرار بگیرد این پتانسیل را دارد که جناح چپ بر روی دروازه آبی پوشان خطر ساز شود.

 

وی درباره کیفیت بازیهای لیگ برتر گفت: متاسفانه کیفیت لیگ امسال نسبت به سال گذشته ضعیف بوده است وقفه ای که در بازیهای لیگ برتر به خاطر تیم ملی به وجود آمده باعث شد که از کیفیت لیگ برتر کاسته شود تیمها تا به شرایط ایده آل دست می یافتند به اجبار تعطیلی لیگ مواجه می شدند و بازیکنانشان از لحاظ بدنی افت می کردند.

 

وی تصریح کرد: عمده ترین هدف انجام بازیهای لیگ برتر این است که بازیکنان شاخص و پدیده معرفی شوند دراین فصل لیگ برتر در معرفی پدیده توفیق آنچنانی نداشته است حضور بازیکنان جوانی همچون جلال رافخایی، رضا حقیقی و یعقوب کریمی نسبت به گستردگی فوتبال ما کم هستند.

 

در مجموع لیگ امسال تا الان خروجی مناسبی نداشته است گفتنی است تیم فوتبال استقلال بانتیجه 1 بر صفر مقابل داماش شکست خورد آبی پوشان نیم فصل اول لیگ برتر با کسب 31 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم به پایان بردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ