رحمتي تأثير گزارترين استقلالی نيم فصل اول / آبي ها مذاكره با سپاهان را تحريم مي كنند

 

اين دروازه بان جزو بازيكنان اصلي و برتر تيمي استقلال است كه نامش مطرح شده است تا ديگر اعضاي تيم از اين اتفاق باخبر و مطلع شوند زيرا امير قلعه نويي قصد دارد نزد بازيكنان تيم استقلال انگيزه ايجاد كند و اين اتفاق در حالي قرار است رخ دهد كه نيم فصل به اتمام رسيده است و قلعه نويي چند بازيكن اصلي اش را براي نيم فصل دوم از دست داده است و در اختيار ندارد.

 

لطف استقلال به جان واريو: غرامت نمي گيريم

 

فابيو جان واريو شوك بزرگي به مجموعه استقلال وارد كرد، هافبك تيم استقلال در حاليكه كل مجموعه آبي، منتظر بازگشت وي به تمرينات بودند در برزيل تمرين كرد و حتي در يك بازي محلي حاضر شد وبا مصدوميت راهي تهران شد تا حضور در اين تيم را از دست بدهد و مشكلات بسياري را براي اين تيم ايجاد كند.

 

براساس اين گزارش؛ فابيو جان واريو با شرايطي روبرو شد كه قلعه نويي به پزشكان اعلام داشت وي را براي نيم فصل دوم آماده كنند ، اما اين اتفاق رخ نداد و هافبك برزيلي حضور در اين بازي ها را از دست داد واين اتفاق شرايط را براي حضورش در تيم تغيير داد وقرار است كه نامش از ليست خارج شود وي شرايط اعتراضي ندارد زيرا طبق قانون وي خارج از تمرينات استقلال دچار مصدوميت شده است و از طرفي آبي ها مي توانند بدليل اين اتفاق وي را با جريمه نقدي روبرو سازند.

 

اما مسئولان تيم استقلال اعلام كردند بدليل رضايت از عملكرد جان واريو در زمان حضورش در تيم از وي جريمه و غرامت دريافت نمي كنند زيرا مدعي هستند كه اين بازيكن با اتفاق روبرو شده است واين موضوع وي را آزار مي دهد و همانقدر كه استقلال از اين اتفاق متضرر شده است وي نيز دچار مشكل است و اين موضوع وي را براي ادامه بازي كردن با شرايط سختي روبرو كرده است كه خواستار اين اتفاق نبوده و نيست.

 

شايان ذكر است، آبي ها اعلام كردند قصد ندارند از اين بازيكن غرامت دريافت كنند و وي مي تواند براي ادامه درمانش اقدامات لازم را انجام دهد.

 

آبي ها مذاكره با سپاهان را تحريم مي كنند

 

اعضاي تيم استقلال رابطه خوبي با مسئولان تيم سپاهان ندارند و رقابت در امتياز و حضور دو تيم در صدر جدول اين موضوع را جدي تر كرده است اين در حاليست كه مذاكره آبي ها با چند بازيكن اين تيم نيز تحت تأثير روابط دو باشگاه قرار گرفته است و تيم موضوع بصورت ايده آل پيش نمي رود و نتيجه اي را در بر ندارد.

 

بر اساس اين گزارش، سپاهاني ها در اصفهان بازي را به استقلال واگذار كردند اما با كسب يك امتياز در بازي آخر نيم فصل اول توانستند در صدر جدول قرار بگيرند و اين موضوع باعث شده است كه شرايط براي هر دو تيم تغيير كند زيرا مذاكره آبي ها با دو بازيكن اين تيم به نتيجه نرسيده است و سپاهاني ها اعلام كردند به باشگاه استقلال رضايتنامه نمي دهند زيرا شرايط براي مذاكره طرفين بصورت ايده آل فراهم نيست.

 

گفتني است، قرار بر اين شد كه بازيكنان مورد نظر آبي ها در صورتي كه تمايل به همكاري با اين تيم را دارند رضايتنامه در دست وارد باشگاه استقلال شوند و مذاكره با اين تيم را آغاز كنند، زيرا در غير اينصورت آبي ها نمي توانند اقدامي در اين خصوص انجام دهند زيرا قرار است مذاكره با سپاهاني ها تحريم شود زيرا شرايط براي انجام مذاكرات ايده آل و اصولي فراهم نيست و طرفين پس از گفتگو به نتيجه اي نمي رسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ