جدایی میثم حسینی ازاستقلال منتفی شد/عنایتی وجمشیدیان نیم فصل در استقلال

ahkp

 کری خوانی امیر آبادی با دعای آبی ها نگرفت
مهدی امیر آبادی به مدافع فولاد خوزستان نتوانست در دیدار با استقلال این تیم را همراهی کند این بازیکن با شرایطی روبرو شد که پیش از دیدار با تیم سابق خود صحبت هایی را مطرح ساخت که همگی به ضرر تیم استقلال بود اما در این خصوص وی با شرایط خاصی روبرو شد که نتوانست کری خوانی هایش را در زمین مسابقه ادامه دهد و تکمیل کند .
بر اساس این گزارش ، مهدی امیر آبادی حضور در ترکیب فولاد برای بازی با استقلال را از دست داد اما این در حالیست که وی قصد داشت قبل از بازی در خصوص مطالبات خود با آبی ها مذاکره کرده و بتواند از مسئولین قول دریافت کند که به پولش می رسد، اما این اتفاق رخ نداد و مهدی امیر آبادی ناچار است به منظور بررسی وضعیت خود در خصوص مسائل مالی در تهران بماند و یا به اهواز سفر کند و پس از آن به تهران بازگردد این در حالی است که این بازیکن قصد داشت در جریان بازی و یا پس از آن در کنار زمین مسابقه در خصوص شرایط مالی خود و وضعیتش با استقلال به بحث و تبادل نظر بپردازد و شرایط را تغییر دهد اما این اتفاق رخ نمی دهد زیرا امیر آبادی پس از عمل فک صورت شرایط دیدار با اعضای تیم استقلال را ندارد.
شایان ذکر است، مصدومیت در خصوص وی تا حدی است که امیر آبادی در بیمارستان بستری شده است و تا زمانی که مشکل صورت و فک وی حل و فصل شود این شرایط ادامه دارد و این بازیکن نمی تواند فولادی ها را همراهی کند.

ahkp
ادعای استقلال در مورد عدم نیاز جان واریو به عمل
جان واریو هافبک برزیلی تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شده است این بازیکن در حال حاضر مصدوم است و نمی تواند آبی ها را همراهی کند، اما این در حالیست که وی با این مصدومیت ممکن است حضور در تیم استقلال را از دست بدهد اما آبی ها به خلاف این موضوع اذعان دارند.
بر اساس این گزارش، اعضای باشگاه استقلال مدعی شدند که این بازیکن می تواند با شرایط ایده آلی و پس از مدتی کوتاه به ترکیب استقلال بازگردد و  این تیم را همراهی کند حتی اعلام شده است که وی چند روز دیگر از پای مصدومش عکس برداری می کند تا مشخص شود که میزان مصدومیتش تا چه اندازه است اما آبی ها با توجه به ادعای پزشکان مدعی شدند که این بازیکن نیاز به عمل ندارد و می تواند با شرایطی ایده آل به تمرینات بازگردد اما در این خصوص اعلام شده است که امیر قلعه نوعی اعلام کرده است در صورتی که مصدومیت وی طولانی مدت شود این اتفاق رخ می دهد و این بازیکن نمی تواند در صورت طولانی مدت بودن مصدومیتش در تیم استقلال بماند زیرا خواسته ی امیر قلعه نوعی این است که بازیکنان آماده نیاز دارد و اگر بازیکن نتواند شرایط را به خوبی پیش ببرد و به استقلال یاری برساند، نمی تواند همراه این تیم باشد زیرا به این بازیکن نیازی نیست و جان واریو نیز از این قاعده مستنثی نمي باشد زیرا استقلال برای نیم فصل دوم با شرایط خاصی روبه روست که نیاز به بهبودی کامل دارد.

ahkp
الویس انکام کامرونی در استقلال
یک بازیکن خارجی، قرار است آبی‌ها را در نیم فصل دوم همراهی کند، این بازیکن کامرونی است که مورد توجه اعضای مسئول تیم استقلال قرار گرفته است این بازیکن خارجی در حال حاضر در کشورش به سر می‌برد اما قرار است برای حضور در تمرینات استقلال راهی تهران شود.
براساس این گزارش، الویس انکام بازیکنی است که قرار شده در استقلال به فوتبال خود ادامه دهد، این بازیکن با شرایطی روبه روست که استقلالی ها خواستار حضور وی هستند، این بازیکن کامرونی سابقه حضور در لیگ مصر را دارد و جز نفراتی است که آبی‌ها به وی اعتقاد فراوان دارند زیرا در حال حاضر و با تماشای فیلم بازی های این بازیکن، آبی ها به وی اعتقاد فراوان دارند، و با شرایط خاصی روبه شدند، این بازیکن قرار است که هفته آینده راهی تهران شود تا در تمرینات استقلال شرکت کند، انکام جزو نفراتی است که کادر فنی تیم استقلال در ابتدا عملکرد وی را مورد بررسی قرار دادند و با شناخت خواستار حضورش شدند،‌از طرفی عنوان شده است که انکام کامرونی، پس از منتفی شدن حضور یک مهاجم صرب در استقلال بخت حضور در این تیم را به دست آورده است و قرار شده که شرایط با حضور وی در تیم مورد بررسی قرار بگیرد.
این بازیکن قرار است تست پزشکی را انجام دهد و پس از آن در تمرینات تاکتیکی آبی‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.

ahkp
مشکل تنفس و عمل جراحی قائم مقام استقلال
اعضای تیم استقلال، با شرایط خاصی اوضاع را برای حضور قائم مقام این تیم که از استقلال جدا شده بودند فراهم کردند تا نظری پس از دوری چند ماهه به استقلال بازگردد و این تیم را در باشگاه همراهی کند، اما گویا این بازگشت با خوش شانسی برای این مقام مسئول همراه بود.
براساس این گزارش، علی نظری جویباری در حالی به باشگاه استقلال بازگشت که با مشکل عمده ای روبه رو شده و این در حالی است که وی قرار بود در فصل نقل و انتقالات میان نیم فصل شرایط را تغییر دهد.
این مقام مسئول با یک بیماری و حادثه روبه رو شده است و به همین دلیل در بیمارستان بستری شده است، این مقام مسئول عاملی شد که اعضای تیم استقلال در بیمارستان، حاضر شده و از وی عیادت کنند.
این مقام مسئول با مشکل تنفس روبه رو شده است و عمل جراحی انجام داده است و به همین دلیل، نمی تواند در حال حاضر در باشگاه استقلال فعالیت داشته باشد، این مقام مسئول با شرایط خاص تحت نظر پزشکان است و شرایط ایده آلی ندارد.
این مقام مسئول در بازی با فولاد خوزستان نیز نمی تواند استقلال را همراهی کند و در خصوص بسته شدن قرار دادها و مذاکره با بازیکنان لیگ نیز اقدامات لازم را نمی تواند انجام دهد.

ahkp
توافق تقریبی قلعه نوعی با ابراهیم قاسم پور
اعضای تیم استقلال در حالی برای جذب بازیکنان جدید اقدام می کنند که در این مورد شرایط خاص برای آبی ها وجود دارد زیرا اعضای تیم استقلال خواستار جذب رضا عنایتی هستند و این بازیکن به عنوان گزینه اول آبی ها مطرح شد، انتقالی که با آن مخالفت شد اما در حال حاضر باز هم مطرح شده است.
براساس این گزارش، امیر قلعه نوعی خواستار حضور رضا عنایتی در تیمش شده است و این موضوع را مطرح کرده اما مسی‌ها خواستار این شدند که آبی ها قید حضور این مهاجم را در تیم استقلال بزنند، اما این اتفاق در حالی پیش می رود که آبی ها به دلیل مشکلات عماد رضا خواستار حضور این بازیکن در تیم خود شدند، تا عنایتی بتواند مشکلات خط حمله استقلال را حل کند، از طرفی نیز امیر قلعه نوعی به صورت شخصی وارد عمل شده است و مذاکراتی را با ابراهیم قاسم پور انجام داده است تا شرایط را برای حضور عنایتی مهیا کند.

ahkp
از طرفی این مهاجم در تیم مس کرمان با شرایط ایده آلی روبه رو نیست و قاسم پور نیز از وی رضایت کاملی ندارد اما این دلیل نمی شود که مسی‌ها با جدایی عنایتی به راحتی موافقت کنند.
این بازیکن تمایل زیادی دارد که در استقلال به فعالیت خود ادامه دهد و در کنار مهاجمان دیگر این تیم قرار بگیرد، اما مسی‌ها در قبال این انتقال خواستار این شدند که آبی ها در مقابل این بازیکن یکی از مهره های تاثیر گذار خود را در اختیار مس قرار دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ