آشوبی: سلامتی بازیکنان برای کسب اهمیتی ندارد
تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:آشوبی, | 15:31 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

فرزاد آشوبی هافبک راه اظهار داشت: آلودگی هوا در تهران همیشه هست و اگر ورزشی به موضوع نگاه کنیم، نباید بازی های امروز تهران برگزار شود، این از مدیریت بسیار بسیار عالی آقایان است که هوای تهران این طوری است.

 

وی افزود: سلامتی بازیکنان برای کسب اهمیتی ندارد و در هر شرایطی باید برنامه ها اجرا شود کمترین چیزی که مهم است و به آن توجه می کنند، سلامتی بازیکنان است.

 

وی ادامه داد: ما به برگزاری بازی امروز با فجر سپاسی اعتراضی نکرده ایم اما من به عنوان یک شهروند اعتراض دارم که چرا نباید هوای سالم تنفس کنم؟ ما در این مملکت آدم های تحصیل کرده، کارشناس و متخصص کم نداریم، یعنی نمی شود تهران را از این وضعیت خارج کرد؟ حتماً یک راهی وجود دارد اما تنها چیزی که اهمیت ندارد سلامتی است و ظاهراً مسائل مهم تری وجود دارد.

 

وی افزود: همه می دانند که بازیکنان در چنین شرایطی آسیب می بینند اما چون برنامه بازی ها اعلام شده و اصرار دارند که دیدارهای لیگ برگزار شود، از دست ما کاری برنمی آید.

 

آشوبی در پایان گفت: کارشناسان و کسانی که در مورد آلودگی هوا تبحر دارند، باید اعلام کنند که صلاح هست در این شرایط بازی کنیم یا نه، من نمی دانم این شرایط چقدر می تواند برای بازیکنان ضرر داشته باشد اما اگر دست من بود، با کارشناسان صحبت می کردم و کاری را انجام می دادم که علمی و منطقی باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ