گواردیولا و رد پیشنهاد سیتی، در انتظار هدایت یونایتد

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی استار یکشنبه، آینده گواردیولا در شهر منچسترخواهد بود و هدفش جانشینی سرالکس فرگوسن

ahkp

روزنامه دیلی استار یکشنبه، در گزارشی به این نکته اشاره کرده که احتمالا پپ گواردیولا، درمورد آینده اش در دنیای مربیگری تصمیم گیری کرده و مقصد بعدی اش شهر منچستر خواهد بود.

روزنامه مادریدی آ.اس هم این گزارش را بازتاب داده و به این نکته اشاره کرده که سرمربی سابق بارسلونا با رد پیشنهاد باشگاه منچسترسیتی، قصد دارد تا هدایت منچستریونایتد را در دست بگیرد.

این درحالی است که اخیرا سران منچسترسیتی از گواردیولا خواسته بودند تا رقم پیشنهادی اش برای هدایت این تیم را اعلام کند و قصد داشتند تا او را جانشین روبرتو مانچینی کنند. گویا حتی تکسیکی بگیرستاین، مدیر ورزشی سابق بارسلونا که حالا در سمت مشابهی در سیتی مشغول به کار است، با پپ دیدار هم کرده ولی گواردیولا به او اعلام کرده که دوست دارد تا مربی یونایتد شود.

 

در صورتی که سرالکس فرگوسن در تابستان امسال دست از هدایت منچستریونایتد بکشد، پپ گواردیولا جانشین او خواهد شد ولی در صورتی که سرالکس در پایان این فصل خداحافظی نکند،   سرمربی اسپانیایی و جوان حاضر است تا حتی برای یک سال دیگر صبر کرده و استراحت کند تا درسال بعد،جانشین سرالکس شود.

این درحالی است که رقم پیشنهاد سیتی رقمی نجومی و دوبرابر دستمزد سابق پپ است ولی گویا او به شدت دوست دارد تا به اولدترافورد برود و حتی در ماه های اخیر چندین بار هم با فرگوسن دیدار کرده که بادراین باره با هم صحبت کنند. این دیدارها در شهر نیویورک انجام شده؛ شهری که هر دوی آنها (فرگوسن و گواردیولا) در آنجا مسکن دارند و دست کم 3 بار با هم در نیویورک دیدار کرده اند. در صورتی که نهایتا پپ هدایت یونایتد را در دست بگیرد برای سه سال مربی این تیم خواهد بود و دو دستیار جدید را درخواست خواهد کرد و سه مربی جدید هم برای تیم پایه ای یونایتد درنظر خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ