خبرویژه: جریمه 346 میلیونی تراکتور/ قهرمان بازی مدیرعامل کار دستش داد!

یک منبع موثق اعلام کرد وکیل قلعه نوعی به فدراسیون و ستاد تخلفات حرفه ای، دعوت شده و کپی همه اسناد و مدارک را از وی مطالبه کرده اند که او نیز آنها را تحویل داده است. بر اساس اطلاعاتی که در پرونده وجود دارد،قرارداد امیر قلعه نوعی با تراکتور 900میلیون تومان بوده و در آن نوشته شده که بابت نایب قهرمانی یکصد میلیون تومان، رفتن به آسیا 70 میلیون تومان، هر برد 5میلیون تومان و هر ماه حقوق هم 5 میلیون تومان باید پرداخت گردد. با احتساب 19 برد تراکتور در سال قبل و 10 ماه فعالیت قلعه نوعی در این تیم و 170 میلیون پاداش نایب قهرمانی و رفتن به آسیا جمعا" 315میلیون تومان پاداش وی بوده که این رقم را که با رقم 900میلیون تومان جمع کنیم یک میلیارد و دویست و پانزده میلیون تومان خواهد بود.تمام مالیات این قرارداد را هم باشگاه تراکتور تقبل کرده است.

سقف قرارداد در سال قبل 350 میلیون بوده و براساس قانون اگر در قراردادی سقف رعایت نشود به نسبت مازاد بر سقف هر کدام از طرفین 20درصد جریمه خواهند شد.نکته جالب تر اینجاست که جعفری ذیل قرارداد آورده« در صورت ایجاد اختلاف و ارجاع پرونده به کمیته انضباطی، همه جریمه مغایرت مبلغ با قرارداد رسمی بر عهده باشگاه بوده و سرمربی مسئولیتی ندارد!»

به این ترتیب باشگاه تراکتور باید جریمه 20درصدی خود و قلعه نوعی را بپردازد. مابه التفاوت کل مبلغ با سقف قرارداد 865میلیون تومان است که 40 درصد آن می شود 346میلیون تومان!

بحث منشوری شدن این مدیر هم در میان است و باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد اما آنچه مسلم است قهرمان بازی های جعفری برایش حسابی دردسر ساز شده است.ستاد تخلفات حرفه ای پرونده را به کمیته انضباطی فرستاده تا نسبت به جریمه باشگاه تراکتور اقدام نماید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ