سعید عزیزیان:جدال اصلی در میانه میدان است
تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:پرسپولیس,عزیزیان,, | 10:51 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس ها بتوانند بر خط میانی تسلط پیدا کنند و اجازه بازی سازی به هافبکهای تراکتور سازی را ندهند توانایی غلبه بر حریفشان راخواهند داشت.

وی در خصوص عملکرد دروازه بان پرسپولیس گفت: شهاب گدان 12 هفته روی نیمکت بود به خاطر همین در دو بازی اخیر نتوانست عملکرد خوبی در درون دروازه داشته باشد .اگر مانوئل ژوزه از وی بیشتر در ترکیب پرسپولیس استفاده کند به طور حتم وی می تواند روحیه از دست رفته اش را باز یابد در بهتر توپ های حریف را دفع کند.

عزیزیان درباره افتتاح دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس گفت: رویانیان به جای اقدامات جمعی برای باشگاه پرسپولیس بهتر است به وضعیت تیم پرسپولیس برسد هواداران پرسپولیس دوست دارند که تیمشان هر چه سریعتر به صدر جدول نزدیک شود.

وی درباره جذب بازیکنان جدید از سوی مسئولان پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیازمند چند هافبک دفاعی و همجومی است چرا که در این خط ضعف دارد. هم اکنون فقط نوری هافبک خلاق پرسپولیس است که توانایی دادن پاس های عمقی را دارد.

عزيزيان در خصوص شانس قهرمانی نیم فصل بین دو تیم فوتبال استقلال و سپاهان گفت: به نظرم شانس استقلال نسبت به سپاهان برای قهرمانی در نیم فصل اول بیشتر است به نظرم باید قهرمان نیم فصل جام و سهمیه باشگاههای آسیا نمیدهند بلکه قهرمانی در پایان بازیهای لیگ برتر مهم است.

گفتنی است: دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور سازی در هفته هفدهم لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ