رونالدودر نزدیکی درهای خروجی سانتیاگو برنابئو

طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، یکی از دلایل اصلی ناراحتی رونالدو، شرایط متفاوتی است که مسی در بارسا دارد. در حالی که ستاره آرژانتینی تا سال 2016 با باشگاه کاتالانی قرارداد داشت، مدیران این باشگاه قرارداد او را برای دو سال دیگر تمدید کردند تا از همین حالا مشخص شود که او حداقل تا سال 2015 در نوکمپ خواهد ماند.

اما رونالدو همچنان منتظر است تا فلورنتینو پرس به قولی که در ژانویه گذشته به او داد، عمل کند. او به رونالدو قول داده بود که قراردادش را برای سه سال دیگر تمدید خواهد کرد و دستمزد او نیز به 25 میلیون پوند در هر فصل افزایش پیدا می کند اما به نظر می رسد همه این قول و قرارها فراموش شده و همین رونالدو را به شدت ناراحت کرده است. او به تازگی به هم تیمی های سابقش گفته که می خواهد به منچستریونایتد برگردد؛ حتی مدیران باشگاه رئال مادرید نیز در مورد مبلغ انتقال احتمالی او بحث کرده و روی مبلغ 122 میلیون پوند به توافق رسیدند. به این ترتیب اگر 150 میلیون پوندی که رئال باید به عنوان دستمزد به رونالدو می پرداخت را هم در نظر بگیریم، این باشگاه با فروش او چیزی حدود 272 میلیون پوند پس انداز خواهد کرد.

مطمئنا این بهتر از تمام شدن قرارداد رونالدو در سال 2015 خواهد بود. زمانی که او 30 ساله خواهد بود و با توجه به تمام شدن قراردادش می تواند به صورت آزاد به هر باشگاهی که بخواهد، برود. البته مطمئنا رئالی ها اجازه نمی دهند کار به آنجا بکشد.

رونالدو زمانی که به رئال پیوست، از برآورده شدن آروزی دوران کودکی اش گفت اما بعد از سه سال، دیگر آن پیوند رمانتیک بین دو طرف وجود ندارد.او احساس می کند دیگر به اندازه روز اول، روزی که سانتیاگو برنابئو برای ورودش پر شده بود، برای رئال ارزش ندارد. او همچنین فکر می کند اگر رئالی ها حمایت بیشتری از او می کردند، شانس بیشتری برای کسب توپ طلا در این سال ها داشت. جایزه ای که برای رونالدو اهمیت زیادی دارد و یکی از انگیزه های او برای ارائه نمایش هایی بهتر در هر فصل است.اما غیبت فلورنتینو پرس در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان این فصل که در آن جایزه بهترین بازیکن فصل 12-2011 اروپا به اینیستا رسید، برای رونالدو نشانه خوشایندی نبود. ساندرو روسل شاهد اهدا جایزه به ستاره تیمش بود و رونالدو در غیاب رئیس باشگاهش، از ناراحتی اش گفت.

رونالدو احساس می کند دلایل موجهی برای ناراحتی از شرایطش در برنابئو دارد و فرگوسن آماده است تا او را به الدترافورد برگرداند. او هفته گذشته گفته بود که رونالدو به خوبی مسی است تا نشان بدهد آماده است ستایش هایی که در رئال از رونالدو دریغ می شود را نثار او کند.

زمانی که رئالی ها قصد داشتند رونالدو را به خدمت بگیرند، به راحتی از این مسئله در رسانه ها صحبت کردند و همین اتفاق موجب خشم فرگوسن شده بود؛ تا جایی که گفته بود:" بارسایی ها خیلی باوجدان تر از رئالی ها هستند."

اما به نظر می رسد سرمربی اسکاتلندی قصد دارد با همان تاکتیک، یکی از "پسرانش" را به خانه برگرداند. اگر شرایط به همین منوال پیش رود، احتمال اینکه رونالدو در تابستان آینده سانتیاگو برنابئو را به مقصد جزیره ترک کند، زیاد است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ