وضعيت زرد، وضعيت قرمز!/ خوش‌اخلاق‌ها و بداخلاق‌های نيم‌فصل

زارعي، عسگري؛ فقط كارت قرمز

در قسمت اخراجی‌ها دو نکته جالب وجود دارد، اول این‌که وحید عسگری و مهدی زارعی در طول مسابقات فقط دو کارت گرفتند که از قضا هر دو هم قرمز بوده و نکته دوم هم در مورد محمدحسین مرادمند بازیکن اميد سپاهان است که در طول مسابقات فقط یک بازی در ترکیب تیم حضور داشت که در دقیقه ۹۳ همان يك بازي اخراج شد! در جمع اخراجي‌هاي لیگ نام سه مربی هم دیده می‌شود؛ رسول کربکندی مربی سابق ذوب‌آهنی‌ها، منصور ابراهیم‌زاده مربی نفت تهران و البته اکبر میثاقیان مربی آلومینیوم.

كارت زرد؛ راه‌آهن كمترين، آلومينيوم بيشترين

می‌رویم به سراغ کارت زردی‌های لیگ بر‌تر. در مجموع دور رفت مسابقات داوران به ۲۵۹ بازیکن ۵۱۲ بار کارت زرد نشان دادند که در این ميان روح‌الله سلطانی از پیکان و محمدمهدی نظری از فجرسپاسی با دریافت ۶ کارت زرد رده اول این لیست را به خود اختصاص دادند. به لحاظ بیشترین تعداد بازیکن اخطاري آلومینیوم با ۱۹ بازیکن و سپس داماش و پیکان و سایپا با ۱۷ بازیکن عناوین اول تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند و استقلال و راه‌آهن هم با ۱۰ نفر، کمترین تعداد بازیکن اخطاری را دارند. اما از نظر بیشترین تعداد کارت زردی که یک تیم دریافت کرده در ابتدا باید به سراغ سپاهان، آلومینیوم و پیکان با ۳۶ و سپس داماش با ۳۵ کارت زرد برویم. در رده آخر این لیست هم راه‌آهن تهران ۱۷ بار و نفت آبادان هم ۲۱ بار کارت زرد دریافت کرده‌اند.

راه‌آهن، آبادان، تراكتور؛ اين‌ها خوش‌اخلاق‌اند

با توجه به آمار عنوان شده بداخلاق‌ترین تیم‌های لیگ امسال تا اینجا شامل این تیم‌ها می‌شود؛ سپاهان و آلومینیوم با ۳۶ کارت زرد و ۳ کارت قرمز، داماش با ۳۵ کارت زرد و ۲ کارت قرمز و ذوب‌آهن با ۳۱ کارت زرد و ۵ قرمز و نفت تهران با ۲۶ کارت زرد و ۷ کارت قرمز. اما خوش‌اخلاق‌ترین تیم‌ها را باید با راه‌آهن شروع کنیم که فقط ۱۷ کارت زرد دریافت کرده‌اند و البته ۴ کارت قرمز، نفت آبادان تیم بعدی است با ۲۱ کارت زرد و ۲ کارت قرمز و البته شاید بتوان تراکتورسازی را هم با کمی اغماض و البته با دریافت ۲۶ کارت زرد و بدون کارت قرمز در این لیست جای داد.

استفان باتيس؛ بداخلاق‌ترين خارجي ليگ

اما لیست بداخلاق‌ترین بازیکن‌ها هم کم تعداد نبود، علاوه بر روح‌الله سلطانی از پیکان و محمدمهدی نظری از فجر با ۶ کارت زرد، باید از محمدعلی احمدی از سپاهان و استفان باتيس از مس نام برد که ۵ کارت زرد و يك کارت قرمز دریافت کردند و رتبه بعدی در این لیست هم در اختیار اين‌هاست: فرشید طالبی از سپاهان با ۴ کارت زرد و يك کارت قرمز، مجید غلام‌نژاد و مجید ایوبی از سایپا، پیام صادقیان از ذوب‌آهن، میلاد نوری از صبا و بهنام داداش‌وند از آلومینیوم با ۵ کارت زرد.

سوشا؛ سردسته‌ي سنگربان‌ها

اما بد نیست در پایان این مطلب یادی هم از سنگربانان بداخلاق لیگ بکنیم، سوشا مکانی از نفت تهران جالب‌ترین آمار را از آن خود کرده است، وی تاکنون ۳ کارت زرد دریافت کرده و یک بار هم اخراج شده است! شهرام مهربان از گهر، ارشاد یوسفی از فولاد، آرمان شهدادنژاد از مس و حامد لک از صبا دو بار کارت زرد و مسعود همامی از ذوب‌آهن هم یک بار کارت قرمز دریافت کرده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ