تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:انگلیس, | 15:40 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

در پایان هفته ی پانزدهم لیگ برتر جزیره، شیاطین سرخ صدرنشین، شهروندان منچستر تعقیب کننده، بازنشستگان لندن تیره روز و اسپرز و البیون در صدد پیشی گرفتن از چلسی هستند ...

 

با گذشت حدود یک سوم از بازی های لیگ برتر انگلستان، چهره ی برخی مدعیان قهرمانی و سقوط روشن شده است. در این یادداشت به وضعیت کنونی جدول و چشم انداز موقعیت باشگاه های مطرح انگلیسی می پردازیم.



ادامه مطلب

چند روز پس از جدایی غلامحسین پیروانی از ابومسلم ناگهان خداداد عزیزی هم استعفا داد تا مشخص شود شرایط درونی این تیم مشهدی نه تنها مطلوب نیست که با مشکلات عمیقی دست و پنجه نرم میکند. با حماسهساز ملبورن در همین خصوص و مسائل مربوط به تیمملی گفتوگویی انجام دادیم که در ادامه میخوانید:
 
شما تقریباً یک هفته پس از جدایی غلامحسین پیروانی از ابومسلم استعفا کردید، در این باشگاه چه میگذرد که سرمربی و مدیرفنی قید کار را زدهاند؟
بحث مالکیت باشگاه موضوع کمی نیست، گروه کنونی میلیاردها تومان خرج کرده و مالکین قبلی هنوز مالکیت باشگاه را به نام مدیران کنونی نکردهاند. اینها هم حق و حقوقی دارند، کلی هزینه کردهاند و میگویند از این به بعد هزینه نمیکنند چون معلوم نیست مالکیت به نامشان بشود. وقتی هزینه نشود، تیم حاشیه پیدا میکند. وقتی بازیکن پولش را نگیرد، حاشیه ایجاد میشود و دیدیم صلاح نیست بمانم و استعفا دادم.
 
اکثر بازیکنانتان 40-30 درصد از قراردادهایشان را گرفتهاند.
بخشی از مطالبات را دریافت کردهاند، موضوع برای هفتهها و ماههای دیگر است



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:پولادی, | 15:37 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

بازیکن پرسپولیس می گوید اگر شرایط همین طور ادامه داشته باشد شاید فقط تا پایان فصل در این تیم بازی کند.

مرتضی رضایی:دل مهرداد پولادی خیلی پر است.با این حال سعی می کند تا جایی که امکان دارد دندان روی جگر بگذارد.مهرداد می گویدمن همیشه به تمام مربیانی که داشته ام احترام گذاشته امپولادی حرفی می زند که ممکن است واکنش های زیادی را به همراه داشته باشد.او می گوید با شرایطی که به وجود آمده باید یک فاتحه برای پرسپولیس خواند!
یک بار دیگر ژوزه تو را روی نیمکت ذخیره ها نشاند.او یا به تو بازی نمی دهد یا اینکه در نیمه اول تعویض ات می کند.
برایم اهمیتی ندارد.بگذارید او لجبازی اش را بکند.ژوزه مختار است که تیمش را خودش ارنج کند و نمی توان خرده ای به او گرفت.من همیشه در هر تیمی که بوده ام به تصمیمات مربیانم احترام گذاشته ام.این بار هم ماجرا فرقی نمی کند



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:دنیزلی, | 15:36 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

مديرعامل پرسپوليس درحالي امشب از اروپابه تهران برمي‌گردد كه گويا اين سفر اورا براي انجام تغيير و تحولات در كادرفني سرخ‌ها قانع كرده است.محمد رويانيان كه به همراه حميد استيلي و تعدادي از باشگاه‌نشينان ،چند روزي است كه درايتاليا مشغول گردش وجلسه وعكس انداختن است، امشب به تهران برمي‌گردد اما ديشب خبر رسيد، سردار حتي 24 ساعت هم طاقت نياورد واز همان شمال سرزمين چكمه اي فرمان تغيير خوزه را علني كرد. گفته مي شود سردار در تماسي با سعيد شيريني ،مرد معتمد خود به سرپرست دستور داده كه پيرمرد پرتغالي را هر كجاي اروپا كه هست پيش از سفر به تهران پيدا كند و از او بخواهد كه مرخصي اش را 72 ساعت تمديد كند! بخش مهم تصميم سردار به آنجا برمي گردد كه غير از تعويق در بازگشت خوزه ، يحيي گل محمدي را به عنوان سرمربي موقت قرمزها معرفي كرده است.از آن‌سو مانوئل خوزه هم كه براي گذران تعطيلات به كشورش رفته، به سردار قول داده تا امشب خودش را به تهران برساند تا با يك روز تاخير و از روز يكشنبه در تمرينات تيمش شركت كند.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:علی کفاشیان, | 15:34 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

این گفت و گویی ویژه است با علی کفاشیان. گفت و گویی که بیش از یک هفته قبل در مالزی انجام شده است . ساعاتی بعد از اینکه کفاشیان جایزه بهترین فدراسیون سال آسیا را گرفت.

فرهاد عشوندی : گفتوگو با علی کفاشیان آن هم بلافاصله بعد از رسیدن به عنوان بهترین رئیس فدراسیون فوتبال آسیا نمیدانستیم به سمتی خواهد رفت که به نوعی مرثیهای میشود برای قصه جدایی او از فوتبال. کفاشیان که دلش حسابی از همهچیز پر بود خیلی راحت برایمان از سناریوی رفتنش سخن گفت. او که بلافاصله بعد از رسیدن به تهران راهی دادسرای اوین شد تا توجیه شود وقت رفتنش رسیده، شاید تنها چند هفته دیگر بر مسند قدرت باشد اما تقریباً همه می‌‌دانند رفتنش به این شکل تنها مشکلات فوتبالمان را دوچندان میکند.



ادامه مطلب

پیشکسوت استقلال گفت: بازی کیفیت لازم را نداشت داماشی ها بازی بهتری نسبت به استقلالی ها به نمایش گذاشتند و توانستند استقلال را شکست دهند.

مجید نامجو مطلق افزود: مسائلی که در رفتن به رشت برای استقلالی ها به وجود آمد باعث شد که بر کیفیت فنی و بدنی این تیم تاثیر منفی بگذارد.

 

نامجو مطلق در ادامه اظهار داشت: مسائل و حواشی که در رفتن استقلال به رشت در یکی دو روز گذشته به وجود آمد باعث شد کل تصمیمات فدراسیون فوتبال زیر سوال برود و برای آب پوشان مشکل ساز شد.




ادامه مطلب

هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان با حذف تیم چلسی مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

شب دوم هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری پرگل چلسی به پایان رسید اما این پیروزی پرگل نیز مانع از حذف چلسی مدافع عنوان قهرمانی نشد و این تیم باید در لیگ اروپا شانس خود را آزمایش کند.

 

در دیگر بازی مهم تیم بارسلونا در حالیکه از وجود مسی تنها در نیمه دوم بهره برد اما این حضور کوتاه مدت برای ستاره آرژانتینی آبی و اناری ها خوش یمن نبود و در جریان بازی لیونل مسی که در آستانه شکستن رکورد 85 گل زده در طول یک سال  گرهارد مولر گلزن افسانه ای ژرمن ها قرار دارد به شدت مصدوم و مجبور به ترک زمین شد.



ادامه مطلب

 

اعضاي تيم استقلال نيم فصل اول رابه اتمام رساندند واين اتفاق در حالي رخ دادكه مسئولان اين تيم از هدف اصلي خود دور شدند زيرا توقع قهرماني در نيم فصل را داشتند ، آخرين اخبار تيم را در اين خصوص بخوانيد.

 

در حاليكه اين تيم با امتياز برابر گوي سبقت را به سپاهان سپرد، با تفاضل گل قهرماني را از دست داد اما اعلام شده است كه عملكرد بازيكنان اين تيم بصورت كلي مورد بررسي قرار گرفته است تا كليه اعضاي تيم از شرايط موجود در تيم و وضعيت بازيكنان با خبر باشند اين در حاليست كه اعضاي اين تيم از اوضاع برخي بازيكنان با خبر هستند اما اعلام شده است كه مهدي رحمتي جزء بازيكنان اصلي اين تيم است كه رتبه بسيار خوبي را كسب كرده است، اين دروازه بان جزو نفراتي است كه در تركيب تيم استقلال از مؤثرترين بازيكنان اين تيم است، اعضاي اين تيم در كادر فني از عملكرد اين دروازه بان رضايت كامل دارند و حتي عنوان شده است كه وي با اوضاعي ايده آل اين تيم را در تمام ديدارهاي نيم فصل اول همراهي كرده است و باعث كسب امتيازات فراواني شده است كه وي را نسبت به ديگر نفرات در رتبه بالاتري قرار مي دهد.



ادامه مطلب

 

سرمربی تیم میثاق تهران گفت: به موقعیت تیم گاز خوزستان در جدول اهمیت نمی دهیم ما با یک تیم لیگ برتری بازی می کنیم گاز خوزستان به دلیل کم تجربگی در لیگ برتر در این مکان قرار دارد.

 

 محمود خوراکچی سرمربی تیم میثاق گفت: با توجه به شرایطی که در بازی قبل به وجود آمد و ما مغلوب تیم حرفه ای حفاری در این هفته تمام تلاشمان بر آن است که امتیاز بازی را از آن خود کنیم البته در مقابل حفاری بازی پایانی داشتم و با توجه به روند بازی می توانستیم پیروز زمین باشیم اما تیم مقابل با استفاده از فرصت های خود توانست ما را مغلوب کند.



ادامه مطلب

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از بازدید از کمپ اختصاصی آکادمی و مدارس فوتبال آث میلان تفاهم‌نامه همکاری را امضا خواهد کرد  

 

به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که چهارشنبه شب نشست ویژه‌ای را با آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه آث میلان، فرانکو باره‌سی، همچنین مدیر ورزشی و مدیر روابط بین‌الملل این باشگاه مطرح اروپایی انجام داده بود، درباره مفاد تفاهم‌نامه با گالیانی به توافقات نهایی رسید.

 

رویانیان به همراه حمید استیلی و برخی معاونین خود صبح پنجشنبه از کمپ اختصاصی تیم های پایه آکادمی و مدارس فوتبال آث میلان بازدید می‌کند و نشستی را نیز با مدیران تیم‌های پایه و مدارس فوتبال آث میلان خواهد داشت و در پایان این مذاکرات تفاهم‌نامه ای را که به تایید وی و گالیانی رسیده امضا خواهد کرد.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس عصر پنجشنبه مذاکرات مهمی در پیش رو دارد که متعاقبا از سوی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد



صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 14 صفحه بعد

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ