تاريخ : پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:تیتو,بارسلونا, | 20:52 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

سرمربی باشگاه بارسلونا در تمجید از شرایط خوب ویا به این نکته اشاره کرد که این ویا او را به یاد ویای قبل از مصدومیتش می اندازد

بارسلونا موفق شد تا دردیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی کوپا دل ری در خانه کوردوبا به بنتیجه برد 0-2 دست بیابد. بردی که نتیجه تلاش بازیکنان این تیم بود. در پایان این بازی تیتو ویلانووا در گفتگو با رسانه ها به تمجید از عملکرد شاگردانش و بازیکنان کوردوبا پرداخت و ازتوپ مسابقه ها انتقاد کرد. متن صحبت های اورا در اینجا مطالعه کنید

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 16:11 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

* لطفا در نطر سنجی ما هم شرکت کنید *

.:: با تشکر ::.



تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:عادل فردوسی پور,رویانیان, | 16:1 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

محمد رویانیان گفت: فردی که علیه فردوسی‌پور و من صحبت کرده، بداند ما این هزینه را برای حقانیت‌مان می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به بیانیه امروز حسین هدایتی اظهار کرد: این حرف قرآن است که خانهای که عنکبوت میسازد سستترین خانههاست. دوستانی که دیوار فوتبالی درست میکنند باید بدانند که این دیوار بسیار سست است. چه کسی از افرادی که با پول بیتالمال و از طریق بانکها در فوتبال پول خرج میکنند سوال میکند؟

وی افزود: من مجبورم برای روشن شدن اذهان عمومی پرده
هایی را کنار بزنم تا معلوم شود چه کسی شو بازی میکند. کسی که میلیاردها تومان پول بدهکار است برای قهرمانان ماشین میخرد تا شو بازی کند. ایشان بداند که حریف ۹۰ و فردوسیپور نخواهد شد. وجدان فوتبال و وجدانهای آزاد و آگاه از فردوسیپور دفاع خواهند کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:حسین هدایتی,فردوسی پور, | 16:0 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

مالک باشگاه ملوان و استیل آذین که در دو برنامه اخیر نود مورد انتقاد تهیه کننده و مجری این برنامه قرار گرفته، پاسخ عادل فردوسی پور را داد و گفت: آن مدیری که از بیت‌المال هزینه می کند و هوای ریاست جمهوری در سر دارد و هر روز در رادیو و تلویزیون حاضر می‌شود "شو" اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین هدایتی در مطلبی که در اختیار رسانه ها قرار داده توضیحاتی را در مورد اتفاقات روی داده در برنامه نود نوشته است : « در خصوص اتفاقات برنامه نود پنج شنبه نهم آذرماه که نقض آشکار فرمایش جناب آقای ضرغامی می باشد که فرموده از حواشی کم کنید و به متن بپردازید بصورت هدفدار و مغرضانه دو موضوع مطرح شد اول  اینکه من برای مطرح شدن شو اجرا می کنم دوم بحث بدهکار بودن اینجانب به بازیکنان سابقم و در نهایت ربط این دو موضوع به هم و تخریب چهره اینجانب. همچنین مطلع شدم بصورت هدفدار پیگیر ادامه این سناریو به هر قیمتی در برنامه های بعدی هستند از همین رو  مطالب زیر را جهت روشن شدن افکار عمومی بویژه مردم گیلان و لرستان بطور خلاصه بیان می دارم:

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:منچستر یونایتد, | 15:58 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

شاگردان فرگوسن در حالی این هفته در خانه سیتی به میدان خواهند رفت که سه امتیاز از رقیب همشهری بیشتر دارند و با پیروزی در این دیدار می توانند این فاصله را به 6 امتیاز افزایش دهند.

سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است پیروزی مقابل منچسترسیتی در دیدار پیش رو میتواند یکی از بهترین نتایج این تیم مقابل رقیب همشهری باشد.

شاگردان فرگوسن در حالی این هفته در خانه سیتی به میدان خواهند رفت که سه امتیاز از رقیب همشهری بیشتر دارند و با پیروزی در این دیدار می
توانند این فاصله را به ۶ امتیاز افزایش دهند.

این در حالی است که یونایتد
ها در رقابتهای این فصل لیگ برتر ۲۱ گل دریافت کردهاند و سرمربی اسکاتلندی معتقد است اگر میخواهند در دیدار پیش رو نتیجه بگیرند، باید عملکرد بهتری در خط دفاعی داشته باشند.



تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:منچستر یونایتد, | 15:55 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

ورزشگاه اختصاصی شیاطین سرخ در حال حاضر ۷۵۷۰۰ نفر گنجایش دارد اما خانواده گلیزر، مالکان باشگاه، مایل بودند که ۱۵ هزار صندلی جدید به این ورزشگاه اضافه کنند.

 

باشگاه منچستریونایتد تصمیم گرفت برنامه توسعه ورزشگاه الدترافورد به ۹۰ هزار نفر را دنبال نکند.
ورزشگاه اختصاصی شیاطین سرخ در حال حاضر ۷۵۷۰۰ نفر گنجایش دارد اما خانواده گلیزر، مالکان باشگاه، مایل بودند که ۱۵ هزار صندلی جدید به این ورزشگاه اضافه کنند.
در چند سال اخیر مطالعات زیادی در مورد امکان انجام این طرح و افزایش گنجایش «تئا
تر رویاها» در ضلع جنوبی صورت گرفت اما انجام این طرح به ۳۷ میلیون یورو بودجه نیاز داشت که برای مالکان باشگاه چندان جالب نبود.
همین مسئله موجب شد تا آن
ها در حال حاضر از انجام این پروژه صرف نظر کنند.
بحران اقتصادی و افزایش قیمت بلیت
های دیدارهای منچستریونایتد، از اقبال هواداران این باشگاه برای دیدن بازیهای این تیم کاسته و حتی باعث شد تا این باشگاه برای فروش بلیتهایش در تابستان به هواداران باشگاهای میل بفرستد.



دو غول اسپانیایی رده های اول و دوم لیست پرطرفدارترین تیمهای اروپایی را مال خود کرده اند ونمایندگان انگلیس، ایتالیا و آلمان دررده های بعدی هستند

 

یوفا، لیست باشگاه پرطرفدار این قاره را در سال جاری اعلام کرد.

 

این رده بندی بر اساس تعداد هواداران رسمی در داخل و خارج کشورها انجام شده است.

باشگاه بایرن مونیخ در این رده بندی همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد.

لیست ده باشگاه اول این رده بندی و همچنین باشگاه های آلمانی به شرح زیر است :

۱ - بارسلونا با ۶.۶۶۵.۰۰۰ هوادار

۲ - رئال مادرید با ۶.۳۳۰.۰۰۰ هوادار

۳ - منچستر یونایتد با ۵.۴۳۵.۰۰۰ هوادار

۴ - یوونتوس با ۵.۴۲۵.۰۰۰ هوادار

۵ - بایرن مونیخ با ۴.۴۴۵.۰۰۰ هوادار

۶ - گالاتاسرای با ۴.۲۷۰.۰۰۰ هوادار

۷ - میلان با ۳.۸۱۵.۰۰۰ هوادار

۸ - لیورپول با ۳.۷۳۰.۰۰۰ هوادار

۹ - اینتر میلان با ۳.۷۱۰.۰۰۰ هوادار

۱۰ - مارسی با ۳.۳۵۰.۰۰۰ هوادار

.

۱۳ - بوروسیا دورتموند با ۲.۸۵۰.۰۰۰ هوادار

 البته در جهان منچستر یونایتد با 50 میلیون هوادار خود به دلیل دارا بودن هواداران زیاد در شرق آسیا در صدر قرار دارد.رئال مادرید و بارسلونا هم در رده های بعدی قرار دارند.

 



تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:کارلوس کی روش, | 15:44 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

کارلوس کروش منتقدانی که از تیم ملی جدا شدند و حالا تهدید به افشاگری می کنند را ترسو خطاب کرد. او که بعد از باخت به تیم ملی ازبکستان متهم به تبانی با قطری ها شده ، این شایعه را که از سوی یکی از خبرگزاری های دولتی مطرح شده را زائیده تفکرات همین جدا شده ها می داند . کارلوس کروش این جملات را در اخرین تمرین تیم ملی و پیش از اعزام تیم به کویت برای بازی های جام ملتهای آسیا گفته استفقط در مورد چیزی صحبت می کنم که برایم اهمیت دارد و چیزی که برای تیم ملی مهم باشد. مهم این است افرادی داشته باشیم که شجاع باشند و انگیزه لازم را برای کار داشته باشند. وظیفه من این است افرادی را انتخاب کنم که شهامت کامل داشته باشند و ترسوها را کنار بگذارند و این کار را هم انجام دادم



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:رده بندی باشگاه های جهان, | 15:42 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

   

          1.1.2001-31.12.2010

1.

FC Barcelona

España

2.550,0

2.

Manchester United FC

England

2.523,0

3.

Liverpool FC

England

2.414,0

4.

Arsenal FC London

England

2.410,0

5.

FC Internazionale Milano

Italia

2.358,0

6.

FC Bayern München

Deutschland

2.315,0

7.

Milan AC

Italia

2.296,0

8.

Real Madrid CF

España

2.257,0

9.

Chelsea FC London

England

2.235,0

10.

AS Roma

Italia

2.028,0



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:انگلیس, | 15:40 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

اتحادیه فوتبال انگلیس نام اشلی کول، استیون جرارد، جوهارت، گلن جانسون و دنی ولبک را برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال این کشور اعلام کرده

مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس نام 5 نامزد نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن سال 2012 انگلیس را اعلام کرده اند.

در سالی که تیم ملی انگلیس با تحولات فراوانی روبرو بود و سرمربی و کاپیتان این تیم تغییر کرد، چندین بازیکن بودند که جایگاهشان در تیم ملی این کشور تغییری نکرد و به سان قبل جزو مهره های تاثیرگذار و موفق سه شیرها بودند و حالا نامشان را در میان 5 نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال انگلیس می بینند.

اشلی کول، استیون جرارد، جوهارت، گلن جانسن و دنی ولبک پنج نامزد نهایی انتخاب شده از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس هستند که این انتخاب با توجه به آرای هواداران و نظر کارشناسان صورت گرفته و نام برنده نهایی این جایزه با رای گیری اعلام خواهد شد.



صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 14 صفحه بعد

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ