تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:پیشخوان روزنامه های امروز, | 16:52 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

ماکسی آلگری پس از شکست 4-2 تیمش برابر رم از هفته پایانی نیم فصل نخست سری آ بر این باور است که تیمش بازی خوبی ارائه داده و گفت که در تعطیلات زمستانی تیمش را تقویت خواهد کرد.

یلان دربازی شنبه شب خود مقابل رم، حالی که 4-0 از حریف خود عقب افتاده بود با اخراج مارکینیوس مدافع رم به بازی برگشت و توانست دو گل خورده تیمش را جبران کند.این بازی از هفته هجدهم سری آ ایتالیا برگزار شد و میلان شانس این را داشت تا در صورت پیروزی جایگاه رم را در رده ششم جدول بگیرد؛ اما در نهایت با نتیجه 4-2 بازی به نفع جلوروسی به پایان رسید.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:ایمان موسوی,استقلال,برنامه نود, | 16:35 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه بازی در این تیم دشوار است، گفت: برای ثابت کردن خودم و گلزنی به استقلال آمده‌ام و از تجربیات سایر مهاجمان هم استفاده می‌کنم.

ایمان موسوی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران درباره گلزنی‌اش در اولین مسابقه برای استقلال، اظهار داشت: خدا را شکر که موفق شدم در اولین بازی‌ام گلزنی کنم. بازی در استقلال مشکل است. با وجود اینکه می‌دانستم آرش برهانی و فرهاد مجیدی در استقلال بازی می‌کنند به این تیم آمدم تا خودم را ثابت کنم.

وی افزود: نفت تهران تیم بزرگ و قابل احترامی است ولی این تیم به اندازه استقلال تماشاگر ندارد. ضمن اینکه بازیکنان در استقلال بیشتر در چشم هستند.

مهاجم استقلال با تاکید بر اینکه برای گلزنی به استقلال آمده است، گفت: امیدوارم از تجربه کادر فنی و سایر مهاجمان استقلال استفاده کنم. تمام تلاشم را به کار می‌برم تا بتوانم در این تیم خوب گلزنی کنم.

" وقتی سال گذشته به برنامه نود رفتید، روند گلزنی‌هایت برای نفت متوقف شد. با این شرایط آیا باز هم به این برنامه می‌روید"؟ موسوی در پایان در این خصوص هم تاکید کرد: اگر برنامه نود مرا دعوت کند باز هم به این برنامه می‌روم و به گلزنی‌ام برای استقلال هم ادامه می‌دهم.



سرمربی رئال مادرید در پایان بازی تیمش مقابل مالاگا اعلام کرد که نیمکت نشینی کاسیاس، تصمیمی تکنیکی بود و این اوست که بازیکنان حاضر درزمین را مشخص می کندahkp

رئال مادرید شنبه شب یک شکست تلخ و سنگین را مقابل مالاگا پذیرا شد و با نتیجه 2-3 مغلوب شاگردان مانوئل پیگرینی، سرمربی سابق کهکشانی ها شد.

دراین بازی مورینیو، کاسیاس را روی نیمکت قرار داده بود و بارها و بارها در کنفرانس خبری اش بعد از اتمام بازی به این نکته اشاره کرد که نیمکت نشینی کاسیاس به دلیل تصمیمات فنی بوده و گفت:« کاسیاس به  خاطر یک تصمیم تکنیکی روی نیمکت نشست. بعد شما می توانید هرداستانی که می خواهید بسازید.» او به علاوه به این نکته اشاره کرد که فاصله ای که میان رئال و بارسا افتاده، غیرقابل جبران است. دراینجا می توانید متن صحبت های مورینیو به نقل از آ.اس را مطالعه کنید



ادامه مطلب

تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی امروز برگزار شد که فرهاد مجیدی در آن شرکت داشت و جواد نکونام اصلی‌ترین غایب آبی پوشان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز یکشنبه تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت 13:30 در کمپ اختصاصی این باشگاه آغاز شد که حدود 100 تماشاگر در آن حضور داشتند و شاهد بازگشت فرهاد مجیدی به جمع آبی پوشان بودند. این در حالی است که جواد نکونام و مجتبی جباری در تمرین امروز غایب بود.

بازیکنانی که در بازی مقابل گهر در ترکیب اصلی قرار داشتند بعد از ریکاوری تمرین را ترک کردند. سایر بازیکنان هم بعد از دویدن در نیمه زمین فوتبال بازی کردند.

* فرهاد مجیدی بعد از چند دقیقه دویدن با بازیکنان استقلال، از آبی پوشان جدا شد و زیر نظر مربی بدنساز به تمرینات اختصاصی پرداخت. او پیش از اتمام تمرین آبی پوشان کمپ حجازی را ترک کرد و تعداد زیادی از تماشاگران هم برای عکس گرفتن از این بازیکن به خارج از کمپ رفتند.

* امیر قلعه نویی با لباس شخصی در تمرین حاضر شد. او ابتدا 15 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد. قلعه نویی سپس با حنیف عمران زاده و ساموئل هم به صورت اختصاصی و جداگانه حرف زد. مجید صالح صحبت‌های سرمربی استقلال را برای ساموئل ترجمه می‌کرد.

* هاشم بیک زاده پیش از شروع تمرین از بازیکنان دیگر جدا شد تا زیر نظر پزشکان این تیم روند درمانی اش را پیگیری کند.

* قلعه نویی پس از حدود یکساعت از کنار زمین به دفتر خود در کمپ استقلال رفت و همراه با شاهرخ بیانی به تماشای بازی استقلال با گهر و همچنین ابومسلم با صبای قم پرداخت.

* یکی از مهمترین مسائلی که امروز در تمرین استقلال از سوی هواداران مطرح بود به موضوع کاپیتانی این تیم برمی گشت. در حال حاضر سیدمهدی رحمتی کاپیتان اول آبی پوشان است و جواد نکونام نیز به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در این تیم حضور دارد. با بازگشت فرهاد مجیدی باید دید بازوبند بر بازوی کادم بازیکن بسته می شود.

 



تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:نقل و انتقالات, | 16:24 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

گزارش کامل  از نقل و انتقالات نیم فصل/ تیمی که 9 بازیکنش رفتند!
فرصت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که تیم‌های استقلال، پیکان، نفت آبادان و ذوب آهن حضور فعالی در بازار خرید و فروش بازیکنان داشتند. فجرسپاسی شیراز هم تنها تیمی است که 9 بازیکن خود را در این مدت از دست داد.

بنقل و انتقالات نیم فصل فرصت مناسبی بود تا تیم‌های مختلف لیگ دست به اصلاحات اساسی بزنند و با کنار گذاشتن بازیکنان مازاد خود، به جذب بازیکنانی بپردازند که شاید بتوانند در نیم فصل دوم گره از مشکلات آنها باز  کنند. نقل و انتقالات نیم فصل که با پس از هفته هفدهم شروع شده بود، دیشب (شنبه شب) به پایان رسید ولی بازیکنان آزاد می‌توانند در روزهای آینده به ثبت قرارداد خود اقدام کنند.

در میان تیم‌های لیگ برتری فجرسپاسی با کنار گذاشتن یا فروختن 9 بازیکن بیشترین خروجی را در نیم فصل داشته است. استقلال تهران هم با کنار گذاشتن هفت بازیکن خود، هفت بازیکن جدید را در پست‌های مختلف جذب کرده است و به نظر می‌رسد با تیم کامل‌تری در نیم فصل دوم به میدان برود. تیم‌های مس کرمان، فولاد خوزستان و سایپا هم کمترین خرید و فروش نیم فصل را داشته‌‌اند.

اسامی بازیکنان ورودی و خروجی 18 تیم لیگ برتری تا صبح یکشنبه به شرح زیر است. به احتمال زیاد ظرف یکی، دو روز آینده بازیکنانی به تیم فولاد و چند تیم دیگر اضافه خواهند شد.



ادامه مطلب

با مرور آیین نامه نقل و انتقالات می بینیم که هر تیم تا سقف 21نفر می تواند بازیکن جذب کند و چون نام لیام ردی همچنان تا آخرین لحظه در فهرست بود، مجیدی بازیکن بیست و دوم محسوب می شود

فرهاد مجیدی پس از کش و قوس بسیار ، قراردادش را با استقلال امضا کرد. او برای ثبت قرارداد در هیئت فوتبال مشکل داشت زیر لیست 21 نفره آبی ها جای خالی نداشت و همین امر باعث اتفاق عجیبی گردید که با توجه به آیین نامه نقل و انتقالات فدراسیون کاملا" غیر قانونی است.تخلف سازمان لیگ و هیئت فوتبال تهران را با هم از منظر قانون بررسی می کنیم:

غلامرضا بهروان رییس سازمان لیگ در این باره می گوید«قرار بود مسئولان باشگاه استقلال مجیدی را در فهرست نفرات خود جانشین "لیام ردی" کنند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد، به همین دلیل کارت بازی فرهاد مجیدی صادر نخواهد شد.تا زمانیکه باشگاه استقلال 84 هزار دلار "لیام ردی" را پرداخت نکند و او بصورت توافقی از استقلال جدا نشود، مسئولان این باشگاه نمی‌توانند بازیکن دیگری را جانشین این دروازه‌بان استرالیایی در لیست نفرات تیم خود کنند. صحبتهای مسئولان استقلال مبنی بر خروج نام "رودریگو توزی" از فهرست نفرات تیم خود و قرار گرفتن نام فرهاد مجیدی به جای این بازیکن در این لیست صحت ندارد زیرا توزی برای مشخص شدن وضعیتش، از استقلال به فیفا شکایت کرده است.تا زمانیکه مطالبات "لیام ردی" پرداخت نشده و این دروازه‌بان استرالیایی رضایت ندهد، استقلالی‌ها نمی‌توانند بازیکن دیگری را به فهرست نفرات خود اضافه کنند، به همین دلیل کارت بازی فرهاد مجیدی صادر نمی‌شود.»




ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:نیمانهاوندیان, | 16:16 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون و گوینده رادیو درگذشت.
نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های «دورخیز»، «توپ طلایی» و «ورزش از نگاه دو» بود و صبح امروز جسد وی در منزل شخصی‌اش کشف شد. نیما نهاوندیان علاوه بر شبکه دو در شبکه جام جم نیز برنامه اجرا می‌کرد. او در مقام گوینده با رادیو گلستان نیز همکاری داشته است.
 بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، بامداد امروز (یکشنبه سوم دی‌ ماه) در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فوت فردی به نام «نیما» از مجریان صداوسیما در منزل شخصی‌اش، بلافاصله ماموران کلانتری 137 شهرآرا و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و ضمن حفظ صحنه، به بررسی در این خصوص پرداختند.
 جسد متوفی برای تشخیص علت فوت به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات قضایی و پلیسی در این زمینه ادامه دارد.
 این ضایعه را به بازماندگان وی تسلیت می گوییم.



تاريخ : شنبه 2 دی 1391برچسب:لیگ برتر انگلستان, | 16:25 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

برنامه بازیهای هفته هجدهم لیگ برتر: یونایتد میهمان تیمی پررمزو راز به نام سوانسی

 

 

هفته هجدهم بازیهای لیگ برتر انگلیس از روز شنبه آغاز شده و در روز یکشنبه به پایان می رسد.


 

هفته  هجدهم بازیهای لیگ برتر انگلیس از روز شنبه آغاز شده و در روز یکشنبه به پایان می رسد.

 اوضاع جدول

درپایان هفته هفدهم این رقابتها منچستریونایتد با 42 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. منچسترسیتی 36 امتیازی تیم دوم است و چلسی با یک بازی کمتر و 29 امتیاز و تاتنهام با 17 بازی و 29 امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند. آرسنال، اورتون و وست بروم همگی 27 امتیازی و در رده های بعدی هستند و نوروویچ، ستوک سیتی و سوانسی هم رده های هشتم تا دهم را دراختیار دارند.  

 بازیهای مهم هفته

 در حساس ترین بازیهای این هفته آرسنال در خانه ویگان به میدان خواهد رفت. سیتی میزبان ردینگ خواهد بود و لیورپول و فولام با هم روبرو می شوند. سوانسی میزبان یونایتد است و چلسی در خانه به استقبال استون ویلا خواهد رفت.

برترین گلزنان

در حال حاضر میچو، گلزن اسپانیایی سوانسی سیتی با 13 گل زده درصدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر است. روبین فان پرسی با 12 گل ( که یکی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده) دوم است و دمبابا با 11 گل ( که یکی از روی نقطه پنالتی از راه رسیده ) سوم است . لوئیس سوارس با 10 گل و جرامین دفو با 9 گل در رده های بعدی هستند.

 برنامه بازیهای این هفته بدین ترتیب است:

 شنبه 22 دسامبر (2  دی)

ویگان – آرسنال (ساعت 16.15)

منچستریونایتد- ردینگ (ساعت 18.30)

نیوکاسل- کوئینزپارک رنجرز (ساعت 18.30)

ساوثهمپتون- ساندرلند (ساعت 18.30)

تاتنهام- استوک سیتی (ساعت 18.30)

وست بروم- نوروویچ (ساعت 18.30)

وست هام- اورتون (ساعت 18.30)

لیورپول- فولام (ساعت 21)

 

 یکشنبه 23 دسامبر (3 دی)

سوانسی- منچستریونایتد (ساعت 17)


 



تاريخ : شنبه 2 دی 1391برچسب:زندگی نامه اوزیل,رئال مادرید, | 16:8 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

مسعود اوزیل ، بازیکن دورگه آلمانی – ترکیه ای ، تصمیم گرفت که ملیت ژرمن را برای خود انتخاب کند و حالا برای تکمیل خط هافبک رئال مادرید به هموطنش ، سامی خدیرا ملحق شده است . اوزیل که مسی “مانیشافت” لقب گرفته ، پای چپ خلاقی دارد و با سبک بازی فرز و چابک خود می تواند حریفان را مبهوت خود سازد . او خود را در بوندسلیگا و علی الخصوص جام جهانی به جهان شناساند . اوزیل ۲۱ ساله ، با توجه به غیبت بالاک در جام جهانی ، طراح اصلی تیم ملی آلمان در جام جهانی بود و در تیم ملی کشورش ، با یک سبک بازی فوق العاده به مقام سومی جهان رسید . تکنیک او جان تازه ای به فوتبال ماشینی آلمان بخشید و البته باید شهرت خود را مدیون یواخیم لوو ، تئوریسین متبحر آلمانی باشد .




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 14 صفحه بعد

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ