سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه از بهترین و آماده‌ترین نفراتش برای رسیدن به پیروزی مقابل نفت استفاده می کند، گفت: در فصل نقل و انتقالات هر بازیکنی را که می‌خواستیم باشگاه‌ها به ما ندادند.

 

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: مطمئنا بازی های برگشت لیگ خیلی سخت تر است زیرا تیم ها شناخت خوبی از هم پیدا کرده و با آمادگی و هماهنگی بیشتری در مسابقات به میدان می روند.




در آن بازي بيشتر از اين‌كه هواداران ما مرتكب اشتباه شوند و فحاشي كنند، اين هواداران استقلال بودند كه توهين مي‌كردند. هواداران اين تيم تا توانستند جو ورزشگاه را با هم ريختندahkp

مير عابديني اطمينان مي‌دهد كه داماش حكم محروميت تماشاگرانش را نمي‌پذيرد و حتي تهديد كرده كه درب‌هاي ورزشگاه را روي هوادارانش باز خواهد كرد. مالك باشگاه داماش هم دقيقا همين حرف را مي‌زند و حتي اين چراغ سبز را هم به مديرعامل تيمش داده تا تمام قد مقابل كميته انضباطي و حكمش بايستد. شهرام قويدل كميته انضباطي را به تبعيض ميان تيم خصوصي او و تيم مطرح پايتخت متهم مي‌كند. پس از اتفاقاتي كه در ديدار تيم‌تان برابر استقلال رخ داد، كميته انضباطي داماش را به دو جلسه محروميت از حضور هوادارانش و 2 ميليون تومان جريمه نقدي محكوم كرد. آيا واقعا تيم‌تان مستحق اين جريمه بود؟ بهتر است اين سوال را از مسوولان كميته انضباطي بپرسيد.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:چلسی,لیگ برتر انگلستان, | 16:10 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

آبی ها دیروز استون ویلا را له کردند

بعد از سه تساوی پیاپی در استمفوردبریج، رافا بنیتس روز گذشته اولین پیروزی خانگی اش با چلسی را جشن گرفت.

فرناندو تورس، داوید لوئیس، برانیسلاو ایوانوویچ، فرانک لمپارد، رامیرس (2 گل)، اسکار و ادن آزارد در این دیدار برای آبی ها گلزنی کردند تا با این پیروزی پرگل در آستانه سال جدید، هواداران چلسی ناکامی در جام باشگاه های جهان را فراموش کنند.

شاگردان بنیتس در حال حاضر 11 امتیاز با منچستریونایتد صدرنشین فاصله دارند و به دنبال این هستند که در دیدارهای پیش این رو این فاصله را کم کنند.

ahkp



گزارش منتشره در این روزنامه انگلیسی حکایت از آن دارد که سران رئال حاضرند تابرای پیشنهادات بالاتر از 150 میلیون یورو برای کریس پای میز مذاکره بنشینند

 

 

ahkp

روزنامه انگلیسی سان در شماره روز یکشنبه اش به این نکته اشاره کرده که کریستیانو رونالدو در نظر دارد تا رئال مادرید را ترک کرده و به منچستریونایتد بازگردد. تیمی که از نظر کریس برایش مثل خانه اش است.

 این  خبر در حالی منتشر شده که سه روز قبل از آن درقرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که این دو تیم باید در این مرحله مقابل یکدیگر قرار بگیرند و پس از آن هم سرالکس فرگوسن به تمجید از عملکرد رونالدو در این باشگاه انگلیسی پرداخت.

 

البته روزنامه سان در گزارش خود که در روزنامه های مادریدی آ.اس و مارکا نیز بازتاب داشته به این نکته اشاره کرده  دراین مسیر سختی های زیادی از جمله مسائل مالی وجود دارد وبه این نکته اشاره شده که بند جدایی زودهنگام رونالدو از رئال هزار میلیون یورو است؛ هرچند که سران مادریدی حاضرند تا برای پیشنهاداتی بالاتر از 150 میلیون یورو برای کریس، پای میز مذاکره بنشینند.

لازم به ذکر است که سران رئال در سال 2009 برای جذب رونالدو مبلغ 96 میلیون یورو به باشگاه یونایتد پرداخت کرده بودند.دیگر مشکل پیش رو این است که انتخابات ریاست باشگاه مادریدی در راه است و درصورت جدایی، پرس ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شود و همین ممکن است مانع از فروش رونالدو در ماه های آتی شود. این درحالی است که خود رونالدو هم یکی دوباری به سران یونایتد چشمک زده :«باشگاه ایده آل یک بازیکن تیمی است است که او بیش از همه بازیکنان مجبوب باشد و نه در جایی که او هم یکی دیگر از ستاره های تیم باشد.»



بازگشت کاپیتان پیشین استقلال به جمع آبی‌پوشان دغدغه جدیدی را برای امیرقلعه‌نویی ایجاد کرده است که باید در میان درگیری‌های ذهنی‌اش به خاطر مسائل فنی، به این ماجرای دردسرساز هم فکر کند که چه کسی کاپیتان تیمش باشد!

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، فرهاد مجیدی طی مذاکره ای که با علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه در خصوص بازگشتش به استقلال داشت تاکید کرده بود که " اگر قرار نیست بازوبند کاپیتانی به من برسد به استقلال نیایم بهتر است چون من سال‌ها کاپیتان این تیم بوده‌ام".

 

امیر قلعه نویی نیز طی اظهار نظری گفته بود: " در صورتی که جواد نکونام به استقلال بیاید، او کاپیتان تیم ما برای فصل آینده خواهد بود". پس از حضور نکونام و منتفی شدن  بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال وی مهدی رحمتی را شایسته بستن بازوبند کاپیتانی دانست تا حساسیت هایی که در این خصوص بوجود آمده بود به طور موقت برطرف شود.




ادامه مطلب

هافبک نفوذی ، 30 ساله ، با یک متر و 90 سانتی متر قد ، با سابقه بازی در اندرلشت بلژیک ، گرونیگن هلند ، بارنزلی انگلیس و پارتیزان بلگراد ، او از تیم صدرنشین لیگ صربستان به تهران آمد

ahkp

 

استقلالی ها به احتمال فراوان امروز آخرین خرید فصل خود را انجام خواهند داد . گوران لاوره بازیکن 30 ساله صربستانی – بلژیکی با 1 متر و 90 سانتی متر قد در شرایطی صبح جمعه وارد ایران شده که قرار است در پست تخصصی خود یعنی هافبک نفوذی برای استقلال به میدان برود .

اولین نکته جالب درباره گوران می تواند باشگاه قبلی او باشد : پارتیزان بلگراد که به نسبت دیگر خارجی های لیگ برتر از باشگاه سرشناسی به فوتبال ایران می پیوندد . لاوره متولد زاگرب است و سابقه بازی در تیم زیر 23 سال صربستان را در المپیک آتن دارد . او در همین فصل به همراه پارتیزان بلگراد در مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل یک تیم قبرسی بازی کرده است و در گذشته هم سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا و جام یوفا را در کارنامه دارد .




ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:ژاوی,بارسلونا,تیتو ویلانووا, | 18:4 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

در دیدار دیشب مسی، ژاوی و کریستین تیو برای بارسا گلزنی کردند و گل خاوی گررا تنها کمی از سنگینی شکست وایادولید کم کرد.ahkp

ژاوی، ستاره خط میانی بارسا، پیروزی 3-1 تیمش مقابل وایادولید را به تیتو ویلانووا، سرمربی تیمش، که ساعاتی پیش از آغاز این دیدار از بیمارستان مرخص شد، تقدیم کرد.

در دیدار دیشب مسی، ژاوی و کریستین تیو برای بارسا گلزنی کردند و گل خاوی گررا تنها کمی از سنگینی شکست وایادولید کم کرد.

در ابتدا دیدار، بازیکنان بارسا پیراهن هایی پوشیده بودند که روی آن نوشته شده بود "قوی باش تیتو" و ژاوی تاکید کرد سلامتی سرمربی تیم موضوعی است که همه بازیکنان بارسا به آن فکر می کنند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما این پیروزی را به تیتو تقدیم می کنیم. او در بهترین شرایط نیست اما به خانه برگشته است و این خبر خیلی خوبی است. عمل جراحی خوب پیش رفت و ما به سختی تلاش کردیم تا این پیروزی را به او تقدیم کنیم."

با این پیروزی، بارسا فاصله اش با رئال مادرید را به 16 امتیاز افزایش داد و ژاوی تاکید کرد برای تیمش پیروزی در آخرین دیدار پیش از آغاز تعطیلات زمستانی اهمیت زیادی داشت.

" این نتیجه جایگاه ما در صدر جدول را تثبیت کرد. ما روند بسیار خوبی داریم و می خواهیم به همین مسیر ادامه بدهیم. ما از نظر فیزیکی شرایط فوق العاده ای داریم و می خواهیم همین روند را بعد از تعطیلات زمستانی ادامه بدهیم."

بارسا در حال حاضر با 49 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد.



تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:کرویف,آرسنال,آرسن ونگر, | 18:2 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

ahkpیوهان کرویف، اسطوره فوتبال هلند، معتقد است آرسنالی ها هرگز نباید آرسن ونگر را اخراج کنند و دستاوردهای این مربی فرانسوی را در باشگاه لندنی فوق العاده دانست.

نتایج آرسنال در رقابت های این فصل لیگ برتر، بدترین شروع این تیم از زمان پیوستن ونگر به این باشگاه بود اما آنها با سه پیروزی پیاپی، تا رتبه سوم جدول صعود کردند و در لیگ قهرمانان نیز باید با بایرن مونیخ روبرو شوند.
کرویف در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نمی توانم حتی تصور کنم که هئیت مدیره یا هواداران آرسنال به اخراج مورینیو فکر کنند. به نظر من شگفت انگیز است که آرسنال هنوز در بالاترین سطح رقابت های اروپایی و همچنین انگلیس حضور دارند. مردم دستاوردهای ونگر در آرسنال را درک نمی کنند. ونگر بود که این باشگاه را بار دیگر به اوج برگرداند."

 

کرویف با مقایسه ونگر و فرگوسن، فلسفه دو باشگاه آرسنال و منچستریونایتد را مورد ستایش قرار داد:" من احترام زیادی برای فلسفه فوتبال دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال و همچنین دیدگاه فوتبالی آنها قائل هستم. هر دو باشگاه برای مدتی طولانی است که با یک مربی کار می کنند. فرگوسن تنها فردی نیست که موفقیت ها و جام های پیاپی منچستریونایتد را به ارمغان آورده است.

به نظر من او سمبل ارزش های منچستریونایتد است. در مورد ونگر هم این مسئله صادق است. همه باشگاه های بزرگ، همه باشگاه هایی که به عنوان بزرگترین و پرافتخارترین باشگاه های دنیا شناخته می شوند، برمبنای فلسفه قوی استفاده از مربیان برای طولانی مدت شکل گرفته اند."



تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:داماش,استقلال, | 18:0 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

بعد از اتفاقات ديدار با استقلال، تيم داماش گيلان از برگزاري دو ديدار خانگي در حضور تماشاگرانش محروم شد.

به گزارش گل، در بازي داماش و استقلال كه 14 آذر91 در شهر رشت برگزار شد، تماشاگران دو تيم تخلفاتي مرتکب شدند که بر اين اساس داماش گيلان به برگزاري دو ديدار خانگي بدون حضور تماشاگران و به پرداخت مبلغ 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

داماش يك بار ديگر هم در همين ليگ، محروميت دو جلسه‌اي از حضور تماشاگرانش را تحمل كرده بود.



 

آن‌ها بی‌دلیل با ما درگیر شدند و ما هم چاره‌ای جز دفاع نداشتیم. چند مشت زدیم و چند مشت هم خوردیم. اما صادقانه مي‌گويم كه ما بيشتر زديمahkp

يك نزاع شبانه در خيابان‌هاي رشت كه در آن، يك طرف دعوا را 4 بازيكن تراكتورسازي تشكيل مي‌دادند خبري بود كه خيلي زود در حاشيه بازي داماش- تراكتور در شهر پيچيد. ديروز محسن فروزان گفت در اين دعوا نقش ميانجي‌ را داشته اما قاسم دهنوي انگار به بطن ماجرا خيلي نزديك‌تر بوده. دهنوي به عنوان يكي از نقش اول‌هاي اين بزن‌بزن خياباني، از آنچه شب قبل از بازي رخ داده است مي‌گويد. اين گفتگو را به نقل از زندگي بخوانيد.

قاسم دهنوی که شاید شاخص‌ترین چهره این درگیری بوده و از ناحیه صورت هم آسیب دیده، از ماجرای درگیری شبانه در رشت می‌گوید: «شب پیش از بازی، وقتی در هتل شام خوردیم، برای اینکه غذایمان هضم شود، با تعدادی از هم‌تیمی‌هایم از جمله مهدی کریمیان تصمیم گرفتیم که در محوطه اطراف هتل پیاده‌روی کنیم. بنابراین از هتل بیرون رفتیم و وقتی در حال قدم زدن بودیم، چند اراذل و اوباش که انگار ما را شناختند، فحش‌های رکیک دادند. ابتدا حرفی نزدیم چون نمی‌خواستیم درگیر شویم اما مجبور شدیم از خودمان دفاع کنیم.»


 



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ