مدیرعامل باشگاه نفت با اشاره به اینکه انتقال تیم فوتبال نفت به استان مرکزی با قوانین و مصوبه‌های هیات دولت و مجلس شورای اسلامی مغایرت دارد، گفت: فایل انتقال نفت تهران به اراک بایگانی شده و باید آن را فراموش کنیم.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اخبار جدیدی که در خصوص انتقال تیم نفت تهران به اراک مطرح شده، ضمن بیان مطلب فوق، گفت: روز گذشته (دوشنبه) از طریق دوستان از این موضوع مطلع شدم و بلافاصله با آقای کفاشیان تلفنی صحبت کردم. ایشان به من گفت در مجمع فوتبال استان مرکزی خبرنگاران سئوالاتی در این خصوص مطرح کردند که به صورت گزینشی آنها را انتقال دادند و چنین بحثی اصلا صحت ندارد.

مغایرت انتقال نفت با مصوبه‌های هیات وزیران
وی ادامه داد: اساسنامه فدراسیون فوتبال طبق استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب و به تایید هیات محترم وزیران رسیده است. با توجه به تایید هیات وزیران و طبق قوانین، این شکل انتقال یک باشگاه از استانی به استان دیگر با قوانین موجود مغایرت دارد.



ادامه مطلب

از نکات قابل توجه این است که تنها یک بازیکن از میلان در جمع 100 بازیکن برتر دنیا قراردارد. بارسلونا با12 نماینده و رئال مادرید با 10 نماینده، 3تیم اسپانیایی حاضر دراین لیست هستند

ahkp

نشریه بریتانیایی گاردین به همراه کارشناسان خود اقدام به انتشار لیست 100 بازیکن برتر فوتبال جهان کرده است. 

  گاردین در این نظرسنجی از 11 گروه مختلف حرفه‌ای در جهان فوتبال درخواست کرده تا 30 بازیکن برتر خود را به ترتیب در اختیار این نشریه قرار دهند. انتخاب اول هر کارشناس دارای 30 امتیاز، انتخاب دوم دارای 29 امتیاز و به همین ترتیب انتخاب سی‌ام دارای 1 امتیاز بوده‌اند.

 نتیجه این نظرسنجی گستره انتخاب لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، و چابی ارناندس به ترتیب به عنوان برترین بازیکنان حال حاصر جهان بوده است.




ادامه مطلب

 

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مصاحبه‌های متعدد محمد رویانیان باعث شده تا از محبوبیت و اقتدار پیشین او کاسته شود، گفت: پیشنهاد من به آقای رویانیان این است که دست از لجبازی برداشته و به جای شیرینی که سابقه‌ای ندارد، باقری را سرپرست تیم کند.

جمشید زارع که ابتدای لیگ دوازدهم قائم مقام باشگاه پرسپولیس بود در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخاب بهروز منتقمی به عنوان قائم مقام جدید این باشگاه گفت: ایشان یک چهره ورزشی و هر جا که مشغول به خدمت بوده منشاء خیر بوده است. امیدوارم این تجربه بالا به کار پرسپولیس و کمک این تیم بیاید و بتواند شرایط پرسپولیس را که چندان هم مساعد نیست بهبود ببخشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا منتقمی از وزارت ورزش و جوانان به باشگاه پرسپولیس و رویانیان تحمیل شده، گفت: به شخصه چیزی نشنیده ام که سازمان ورزش ایشان را به رویانیان تحمیل کرده باشد هر چند که اگر این امر اتفاق افتاده باشد حق قانونی وزارت ورزش است. به هر حال صد در صد از سهام باشگاه پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش است و این موضوع چیز عجیبی نیست. از این رو این اقدام کاملا قانونی و بر اساس مصلحت صحیح انجام شده است.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:میلادمیداوودی,استقلال,آلمینیوم هرمزگان, | 17:31 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

او ستاره سابق آبی‌هاست اما از بد روزگار باید خیلی زود به فکرانتقام بیافتد و تا تنور داغ است نانش را بچسباند

ahkp


نوز یک هفته از وداع تلخ میلاد با استقلال نگذشته که او باید رودرروی تیم محبوبش قرار بگيرد و احتمالا همه کار خواهد کرد تا بار دیگر قابلیت هایش را به رخ بکشد.

امروز میلاد است و یک دنیا آبی‌دوست. خیلی‌ها حتما هنوز دوستش دارند اما خیلی‌های دیگر هم دعا می‌کنند او کاری نکند تا استقلال در چند متری آبهای گرم خلیج فارس دست خالی بماند.

فردا میلاد است  و امیر قلعه‌نویی که هیچ کس نفهمید چطور درکش نکرد یا قابلیت‌هایش را ندید. اما چه می‌شود کرد. شرایط حرفه‌ای حکم می‌کند که میلاد برای در هم کشیدن اخم‌های قلعه‌نویی همه کار بکند.

میداودی باید دقایقی بعد از سر به سر گذاشتن با دوستان سابقش زیر پای آنها تکل بزند یا بالا سر آنها بپرد و توپ را به سوی دروازه دوستان سابق برگرداند.




ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:پیشخوان روزنامه های امروز, | 16:53 | نويسنده : امیرحسین خرمپور
تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:پرسپولیس,نقل و انتقالات, | 16:47 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند هیچ‌کدام جزو بازیکنان اصلی و تاثیرگذار این تیم نبودند و بازیکنان جذب‌شده مخصوصاً رضا حقیقی گمشده‌‌هايي بودند که پرسپوليس به آنها نياز داشتahkp

بررسي عملكرد دو تيم پرطرفدار پايتخت در نقل و انتقالات، براي هواداران اين دو تيم مي‌تواند موضوع جالب و جذابي باشد. اين مطلب نگاهي دارد به خريد و فروش‌هاي پرسپوليس در نيم‌فصل و پيش‌بيني تصويري كه از اين تيم در دور برگشت خواهيم ديد.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:استقلال,اخباراستقلال,نقل و انتقالات, | 16:40 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

پنج نفر از هفت بازیکنی که به استقلال پیوستند در خط حمله توپ می‌زنند و سه نفر از بازیکنان تازه پیوسته به آبی‌های پایتخت در اولین دیدار خود برای این تیم گلزنی کردند

ahkp

بررسي عملكرد دو تيم پرطرفدار پايتخت در نقل و انتقالات، براي هواداران اين دو تيم مي‌تواند موضوع جالب و جذابي باشد. اين مطلب نگاهي دارد به خريد و فروش‌هاي استقلال در نيم‌فصل و پيش‌بيني تصويري كه از اين تيم در دور برگشت خواهيم ديد.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:لیونل مسی,بارسلونا, | 16:34 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

درهرصورت نباید فراموش کردکه موفقیت های مسی در سال 2012 و رکورد گلزنی اوهمراه با یک شیرینی دلچسب درزندگی خانوادگی اش همراه بودوآن هم تولد تیاگو، اولین فرزند مسی دراواخر سال جاری بود

shkp

 

ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا نمی تواند به سادگی سال 2012 را فراموش کند. ستاره ریزنقش باشگاه بارسلونا با گلزنی در دیدار شنبه شب تیمش مقابل وایادولید، نامش را جاودانه کرد و خداحافظی دلچسبی با سال 2012 داشت
مسی در دوازده ماه اخیر توانایی های فوتبالی اش را به بهترین نحو ممکن به نمایش گذاشت تا بیش از هرزمان دیگری خود را به توپ طلا نزدیک ببیند. ستاره ارژانتینی در طول یک سالی که گذشت 102 بار به گل رسید ( 59 گل در رقابت های لالیگا، 5 گل در کوپا دل ری، 13 گل در لیگ قهرمانان اروپا، 2 گل در سوپرکاپ اسپانیا، 12 گل برای تیم ملی آرژانتین و 11 گل دربازیهای غیررسمی) که 91 گل او در بازیهای رسمی از راه رسیده. رکوردی که در طول هفته های اخیر و بعد از پشت سرگذاشتن رکورد 85 گل گردمولرکه درسال 1972 ثبت شده بود، خییلی از آن صحبت شد.



ادامه مطلب

بعد از نیمکت نشینی کاسیاس دربازی با مالاگا وافزایش باخت های رئال دراین فصل لالیگا،این روزها گمانه زنی هایی درمورد احتمال جدایی مورینیو ازاین تیم به گوش می رسدahkp

پس از نتایج عجیب و ضعیف رئال در فصل جاری و افزایش تعداد باخت های آنها در رقابت های لالیگا و فاصله 16 امتیازی این تیم با بارسلونای صدرنشین ، حالا جایگاه  آقای خاص روی نیمکت مربیگری رئال در سومین فصل حضورش در مادرید، بحث ها درباره آینده او در باشگاه رئال و احتمال جدایی مربی ستوبالی در پایان فصل از سانتیاگو برنابئو بالا گرفته.عده زیادی از هواداران رئال خواستار جدایی مورینیو هستند و وجود او و جنجال های ایجاد شده در طول فصول اخیر را تحمل نمی کنند و اینها را عامل اصلی افت چشمگیر رئال می دانند و عده ای دیگر خواستار ابقای او در سمتش هستند .امیلیو کونترارس خبرنگار روزنامه مارکا در صحبت هایی 10 دلایل خود را  برای رفتن مورینیو از رئال مادرید برشمرده و در مقابل سرخی سیخرو، دیگر خبرنگار روزنامه مارکا، 10 دلیلش را برای ماندن آقای خاص در برنابئو گفته:



ادامه مطلب

سرمربی رئال که برای سپری کردن تعطیلات سال نو به پرتغال سفر کرده، دربدو ورود به سرزمین مادری پاسخگوی سوالات

خبرنگاران شد

ahkp

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید روز گذشته به پرتغال سفر کرد تا تعطیلات سال نوی میلادی را در زادگاهش سپری کند. او در بدو ورود به فرودگاه لیسبون پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد و در مورد تصمیم جنجالی اش درمورد نیمکت نشین کردن کاسیاس در دیدار با مالاگا صحبت کرد و گفت:« انتقادات من را متعجب نمی کنند ولی من وجدان آسوده ای دارم.»

مورینیو با لبخندی که روی لبش دیده می شد ادامه داد:« من بهترین ها را برای تیمم انجام می دهم؛ یا دست کم تلاشم را می کنم.»

تصاویری که از ورود مورینیو به فرودگاه لیسبون ثبت شده نشان می دهد که او کاملا ریلکس و خونسرد است. او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت:« من نگران هستم؟ نه. تعطیلات سال نو، تعطیلات سال نو است و فوتبال، فوتبال... شاید گاهی وقتها باخت هم خوب باشد تا بتوانیم ببینیم که بقیه چه می کشند.»

مورینیو باتکرارصحبت هایی که در کنفرانس خبری روز شنبه و بعد از بازی در ورزشگاه لاروسالدا مقابل مالاگا برزبان آورده بود ، گفت:« کاسیاس روی نیمکت بود؛ به خاطر یک تصمیم کاملا تکنیکی. » او در پاسخ به این سوال که آیا آدان بهتر از ایکر است و ایا این تصمیم، تصمیم خودش بوده و یا اعضای کادرفنی اش، گفت:« این تصمیم من است و الان هم تنها تصمیمی است که ارزش دارد. من فقط نظرات ارزشمند دستیارانم را می پذیرم.»

این درحالی است که سرخیو راموس در جریمه مشابهی در بازی با سیتی در روز 18 سپتامبر روی نیمکت ذخیره ها قرار گرفته بود و چالش مورینیو با کاپیتان دوم رئال هم با این پاسخ که :«این یک تصمیم تکنیکی است» همراه بود. حالا مورینیو درمورد آن روزها گفت:« بعد از آن راموس در بازی با رایو وایه کانو، دپورتیوو و آژاکس به ترکیب اصلی بازگشت وسه بازی خیلی خوب را از او شاهد بودیم.»

جنجال جدید، بازگشت زودهنگام مادریدی ها به کمپ تمرینی در روز 30 دسامبر بود. بازیکنان رئال زودتر از بازیکنان تیم های دیگر به کمپ تمرینی شان بازمی گردند.باید ببینیم که بعد از بازگشت مادریدی ها به کمپ تمرینی، برخوردها واتفاقات جنجالی دراین تیم چطور پیش خواهد رفت.

ahkp



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ