سیدصالحی: از پیشنهاد استقلال بی‌خبرم!/ بعد از بردن سپاهان دچار بدشانسي شده‌ايم

شاید استقلالی‌ها با مسئولان باشگاه صحبت کرده باشند اما من در جریان نیستم

آمار پايين گلزني در استقلال باعث شده کادر فنی این تیم حل مشكلات خط حمله را در اولویت قرار دهد. امیر قلعهنویی سرمربی استقلال برای تقویت خط حمله تيمش هم به دنبال مهاجم خارجی است هم در بین مهاجمان وطنی چند گزینه را مدنظر دارد که یکی از آنها سیدمهدی سیدصالحی مهاجم تراکتورسازی است.

سیدصالحی که سابقه بازی در استقلال را هم دارد در واکنش به این موضوع میگوید: در فوتبال ایران از این شایعهها زیاد است. در نقل و انتقالات نیمفصل مشخص میشود چه تیمهایی چه بازیکنانی را میخواهد. سیدصالحی هر گونه تماس از سوی استقلالیها را تکذیب میکند و میگوید: کسی از طرف باشگاه استقلال با من صحبتی نکرده است و به لحاظ حرفهای هم درست نیست مذاکره کنیم. شاید استقلالیها با مسئولان باشگاه صحبت کرده باشند اما من در جریان نیستم.



تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:پازیسن ژرمن,اسنایدر,, | 10:54 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

به نقل از خبر گزاری تری بال فوتبال کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال ثروتمند پاری من ژرمن اعلام کرد می خواهد ستاره اینترمیلان وسلی اشنایدر را با هاویای پاستوره عوض کند.
پاستوره که مدتی است در ترکیب اصلی پاری من ژرمن قرار نگرفته به عنوان گزینه اصلی برای اینتر میلان در آمده است و این شانس تعویض وی را با اشنایدر افزایش می دهد.

مدیر ورزش پاری من ژرمن گفت: ما اشنایدر را می خواهیم و کمتر تیمی می تواند با رقم های بالیی که ما پیشنهاد می دهیم رقابت کند از آنجا که پاستوره نیز مورد توجه اینتر قرار گرفته پنجره ای ما گشوده شده تا وی را با اشنایدر عوض کنیم این می تواند فرصت جدیدی برای تیم باشد.




تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:درخشان,استقلال,داماش, | 10:52 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

Description: http://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/12/584181_391.jpg

حمید درخشان: دلیلی برای لغو بازی وجود ندارد

 

حمید درخشان افزود: دلیلی ندارد بازی ما و استقلال لغو شود و با 24 ساعت تاخیر آن را برگزار کنیم؛ تمام برنامه های ما برای بازی در روز دوشنبه بود  و اگر قرار باشد سه شنبه بازی کنیم متضرر می شویم.

 

وی در ادامه گفت: هنوز به صورت مکتوب و رسمی چیزی به ما اعلام نشده است و اگر قرار باشد بازی با تاخیر برگزار شود طبق تصمیمی که مدیران باشگاه میگیرند عمل می کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر پروازها لغو شده استقلالی ها می توانستند از طریق زمینی به رشت بیایند؛ بازیکنان و کادرفنی که نمی خواستند رانندگی کنند که سفر در جاده مه آلود برای آنها خطر آفرین شود!

 

سرمربی داماش در پایان تصریح کرد: سال گذشته تیم داماش در همین شرایط  با سپاهان بازی کرد بنابراین اگر قانونی وجود دارد باید برای همه تیم ها یکسان باشد.

 



تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:پرسپولیس,عزیزیان,, | 10:51 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

سعید عزیزیان افزود: پرسپولیس با نتایج خوبی که مقابل حریفانش در هفته های اخیر به دست آورد به روند خوبی در فصل گذشته داشت به تدریج می رسد.

عزیزیان درادامه اظهار داشت: سرخپوشان هافبک های تخصصی کم دارد و در بازی گذشته با ملوان 5 فورواد در زمین بودند و فقط تقی زاده در خط هافبک قرار داشت برخلاف تیم پرسپولیس، تراکتورسازان در میانه میدان است.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:نورمحمدی,تراکتور سازی,, | 10:49 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

علیرضا نور محمدی افزود: در حال حاضر فاصله امتیازات ما با تراکتور سازی طوری است که این بازی برای ما حکم بازی 6 امتیازی را دارد چون اگر بازی را ببریم هم به تراکتور سازی در جدول نزدیک می شویم و هم چند پله بالا می رویم به همین دلیل باید در ورزشگاه آزادی تراکتور سازی را شکست دهیم.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:آلومینیوم,, | 10:47 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

جباری زاده گفت: مسابقات جام حذفی سبب کاهش تمرکز تیم و بازیکنان از رقابت های لیگ برتر می شود بنابراین پس از بررسی و ارزیابی تصمیم به انصراف از این رقابت ها گرفتیم و علی رغم برخی از رسانه ها که دلیل کنار گیری تیم آلومینیوم را به مسائل مالی مربوط کردند این مسئله را در اتخاذ این تصمیم بی تاثیر بیان می کنم.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:مربی,استعفا,, | 10:45 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

در دنیای پر استرس مربیگری؛

استعفا یا برکناری، مسئله این است!

مربیان فوتبال به ویژه در لیگ برتر، از شرایط سختی برخوردارند در فوتبال نتیجه گرای کنونی، همه از بازيکنان انتظار کسب نتايج خوب را دارند.
حتی در سطح پایین تر و لیگ دسته اول نیز این حساسیت بسیار بالاست، در آن ها تیم ها برای لیگ برتری شدن می جنگند و در لیگ برتر برای سقوط نکردن به لیگ دسته اول.
لیگ برتر دنیای حواشی بالا و بلندی است که گاهی یک سرمربی را وادار به جدایی از تیمش می کند.



ادامه مطلب

 

آرش برهانی مهاجم تیم استقلال برای بازی با داماش آماده می شود و این در حالی است که این بازیکن در صورت گلزنی مقابل داماش به رکورد خود نزدیک و نزدیک تر می شود . این بازیکن با شرایط خاصی روبه روست و قرار است که با گلزنی در ترکیب این تیم برای رکورد زنی در این تیم، جایگاه خود را در ترکیب و در کل باشگاه استقلال تغییر دهد.

گفتنی است برهانی با شرایطی روبه روست قرار گرفته 4 گل دیگر به ثمر برساند می تواند رکورد علی جباری را بشکند و گلزنی های وی در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند.

شایان ذکر است، این بازیکن با 4 گل دیگر  105 گله می شود و نام خود را به عنوان یک بازیکن رکوردار مطرح می سازد که می تواند با شرایط خاص استقلال را همراهی کند. این بازیکن،‌وضعیت را مورد بررسی قرار می دهد که نامش به عنوان یک بازیکن، متفاوت در این تیم مطرح شود.



ادامه مطلب

 

گزارش ویژه از دوئل پرتغالی هفته آخر نیم فصل/ از براگا- بنفیکا تا پرسپولیس- تراکتور!

 

16 در هفته هفدهم و پایانی نیم فصل اول پرسپولیس در آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز است. این بازی تقابل دو مربی سرشناس پرتغالی حاضر در لیگ برتر نیز محسوب می شود: مانوئل ژوزه و تونی اولیویرا. بر خلاف آنچه که امروز در رسانه ها عنوان شده بود مانوئل مثل کی روش با تونی نیز رابطه خوبی ندارد، باید گفت تونی از صمیمی ترین دوستان ژوزه است. ژوزه در کنفرانس قبل از بازی با نفت تهران در بیان بدشانسی های تیمش مثالی از تونی را زده بود که وقتی بدشانس باشی، یک کوتوله را برای سیرک می‌آوری بزرگ می شود!

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:چلسی,دی متئو, | 18:8 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

هواداران چلسی همچنان از مربی اخراجی تیمشان حمایت می کنند

رسانه های خبری انگلستان اعلام کرده اند کا هواداران چلسی از اخراج روبرتو دی متئو ایتالیایی ناراحت بوده وهمچنان وی را یک مربی شایسته برای هدایت تیم چلسی می دانند

به نقل از پايگاه خبري كالچونيوز رسانه هاي خبري در انگلستان اعلام كرده اند كه هواداران تيم فوتبال چلسي همچنان به روبرتو دي متئو علاقه اي خاص و ويژه دارند و او را مربي شايسته اي براي هدايت تيمشان مي دانند.

اين درحاليست كه برخي منابع خبري در انگلستان تاكيد كرده اند كه رافائل بنيتس سرمربي جديد چلسي از حمايت لازم و كافي هواداران برخوردار نيست و همين مسئله كار او را براي اجراي برنامه هاي مورد نظر در تيم چلسي با مشكل كاملا جدي مواجه خواهد كرد. رومان آبراموویچ ،مالک باشگاه چلسی هم اعلام کرده بنیتز فقط مربی موقت است و در فصل آینده با مربی دیگری برای هدایت تین تیم وارد مذاکره خواهد شد.گفتنی است دی متئو به دلیل رساندن چلسی به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا از محبوبیت خاصی وحتی بالاتر از میزان محبوبیت خوزه مورینیو ،سرمربی سابق چلسی،در میان هواداران چلسی برخوردار است.



صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 14 صفحه بعد

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ