تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:چلسی, | 20:54 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

به نقل از خبرگزاری رویترز این مهاجم 18 ساله در نیم فصل قراردادی جدید با چلسی را به امضا خواهد رساند.

البته قرار بر این است که وی تا پایان فصل در تیم خود، فلومینس باقی بماند.

او که در حال حاضر در تیم ملی زیر 20 سال فوتبال برزیل مشغول است توانسته در کسب چندین عنوان قهرمانی منطقه و برزیل مثمر ثمر باشد.

گفتنی است: او در جسدر کنار هموطنان دیگرش چون دیوید لویز اسکار رمیرس و پازین قرار خواهد گرفت.

البته هنوز مبلغ قراردادی وی مشخص نشده و به احتمال زیاد زمان نقل وانتقالات زمستانی مخفی خواهد ماند.

 



تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:پرسپولیس و میلان, | 20:42 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

محمد رویانیان که روز گذشته به همراه تنی چند از معاونان خود و مدیران باشگاه در میان استقبال نمایندگان سفارت ایران و مسوولان باشگاه میلان برای انجام مذاکرات و امضای سند همکاری وارد ایتالیا شد، در هتل محل اقامت خود نشستی را با مدیر روابط بین‌الملل و ارتباطات باشگاه میلان برگزار کرد که حاصل آن تهیه پیش نویس تفاهم‌نامه همکاری بود.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:مورینیو, | 20:37 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

روزنامه مارکا در گزارش اصلی امروزش به این نکته اشاره کرده که رابطه بین رئیس باشگاه مادریدی و سرمربی پرتغالی این تیم دچار بحران شده است

ahkp

 

 

Divorcio de Jose Mourinho- Florentino Perez (real Mardid)

روزنامه مادریدی مارکا در گزارشی جنجالی و با انتشار عکسی جالب، از جدایی آقای خاص از باشگاه مادریدی درپایان فصل جاری خبر داده است.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:رنکینگ باشگاه ها, | 20:35 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

استقلال و سپاهان یک رتبه و پرسپولیس 13 رتبه نسبت به ماه قبل سقوط کرده اند

 

 

 

ahkp

سایت گل- جدیدترین رده بندی باشگاههای فوتبال دنیا از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال اعلام شد. به گزارش سایت گل، در رده بندی ماه نوامبر 2012، تیم استقلال با 121 امتیاز در رده 104 جهان قرار گرفته و بهترین تیم ایرانی در این رده بندی است. استقلال نسبت به ماه پیش یک رتبه سقوط کرده است. سپاهان دیگر تیم ایرانی در این رده بندی رتبه 144 را دارد و این تیم هم با 105 امتیاز یک رتبه سقوط داشته است. پرسپولیس تهران با 74 امتیاز در رتبه 309 قرار دارد که 13 رتبه نسبت به ماه قبل سقوط کرده است.

در این رده بندی، تیم بارسلونا اسپانیا با 345 امتیاز در رتبه اول قرار دارد و تیم های اتلتیکو مادرید اسپانیا، بوکاجونیورز آرژانیتن، چلسی انگلیس، بایرن مونیخ آلمان، یونیورسیداد شیلی، رئال مادرید اسپانیا، کورنتیانس برزیل، اتلتیکو بیلبائو اسپانیا و لیون فرانسه در رتبه دوم تا دهم قرار گرفته اند.

 

 

 

 



تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:آلومینیوم هرمزگان, | 20:25 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

جباری زاده مدیر عامل آلومینیوم هرمزگان گفت: باشگاه آلومینیوم هرمزگان به هیچ عنوان موظف به پرداخت جریمه نمی باشد و اگر این مسئله قانون فدراسیون باشد در اینصورت حتی اگر موظف به پرداخت 500 میلیون تومان هم باشیم همچنان بر تصمیم خود مبنی بر انصراف از رقابت های جام حذفی مصر هستیم .

وی ادامه داد: با برگزاری مسابقات جام حذفی از ابتدا مخالف بودم و هستیم و نظر خود را به مسئولان فدراسیون فوتبال نیز بیان کردم با این وجود مسئولان فوتبال تیم آلومینیوم هرمزگان را در مراسم قرعه کشی رقابت های جام حذفی شرکت دادند.

جباری زاده افزود: به هیچ عنوان حاضر به انجام مصاف با تراکتور سازی در ورزشگاه یادگار امام نیستیم حتی اگر مجبور به پرداخت 500میلیون تومان جریمه شویم.



تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:جلالی, | 20:25 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

مجید جلالی، کارشناس فوتبال اظهار داشت: کم شدن تماشاگران در استادیوم ها از اصلی ترین موضوعات فوتبال ما است.

 

وي ادامه داد: پارسال و در اوایل فصل می گفتند که چون بلیت ها گران شده، مردم به ورزشگاه ها نمی آیند که بلیت ها را ارزان کردند اما اتفاقی نیفتاد و مردم باز هم نیامدند، متأسفانه ما همیشه دنبال دلایل سطحی و دم دستی هستیم در صورتی که باید خیلی عمیق و کارشناسی به مسائل نگاه کنیم باید در مورد موضوع مهم کم شدن تماشاگران در استادیوم ها فکر کنیم و سمینار و همایش برگزار کنیم تا کارشناسان در این رابطه صحبت کنند



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:بکهام, | 20:24 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

به نقل از خبرگزاری رویترز، تیم فوتبال ال ای گالکسی توانست در آخرین دیدار با پیروزی به دومین عنوان قهرمانی کاپ ام اس ال دست یابد.

این قهرمانی در حالی به دست آمد که ستاره این تیم اعلام کرده بود پس از انجام دیدار فینال آنها را ترک خواهد کرد.

همین موضوع سبب شد تا دیگر بازیکنان ال ای گالکسی در جشن پیروزی تیم خود در رختکن شعار "یک سال دیگر بمان" را سر دهند و با این که می دانستند جواب بکهام منفی خواهد بود اما تلاش کردند تا این ستاره را در تیم خود حفظ کنند.

مدافع این تیم تادوینوانت در این ارتباط گفت: ما از او خواستیم تا بماند فصل قبل هم همین کار را کردیم و او قبول کرد اما این فصل مثل اینکه نتوانستیم نظرش را جلب کنیم با این حال از صمیم قلب برای او آرزوی موفقیت می کنیم. گفتنی است بکهام قول داده تا در نقش مدیریتی به لیگ ام ال اس الی و تیم گالکسی باز گردد.



تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:یوهان نیسکنس, | 20:22 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، یوهان نیسکنس ستاره ملی پوش فوتبال هلند در طول جام جهانی 1974و 1978 پس از شکست تیم ما ملودی در فینال جام اتحادیه باشگاههای آفریقای جنوبی حکم برکناری خود را دریافت کرد.

این تیم که یکی از محبوب ترین تیم ها در بین فوتبال دوستان آفریقای جنوبی ست دو سال است که موفق به کسب هیچ عنوان قهرمانی نشده و در سال 2012 نیز در فینال رقابت های فوتبال در آفریقای جنوبی شکست خورده در حال حاضر نیز در اواسط جدول رده بندی فوتبال این کشور قرار دارد.

در نتیجه ناکامی های اخیر و کسب نتایج نه چندان قابل قبول مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند وی را از سمت خود برکنار کنند.

گفتنی است پیتسو موسیمانه سر مربی سابق تیم فوتبال این کشور جایگزین این این مربی هلندی شده است.



تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:بالوتلی, | 15:36 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال برلوسکونی و گالیانی در نظر دارند در فرصت به دست آمده در فصل نقل و انتقالات زمستانی بالوتلی برای پیوستن به تیمشان ترغیب کنند.

از آنجایی که همکاری بالوتلی با استفان ال شروی توانسته در تیم ملی ایتالیا کارساز باشد در نتیجه این باشگاه تمایل شدیدی به آوردن این مهاجو به تیمش دارد.

با این حال برلوسکونی اخیراً‌ در این ارتباط گفت: مهاجمان مهاجمان مشهور در بحران اقتصادی این روزها به سختی به دست می آیند در نتیجه باید صبر کنیم تا وضعیتشان در تیم ها کمی متزلزل شود سپس اقدام کنیم، همانند رونالدینهو با بارسلونا.



تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:آشوبی, | 15:31 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

فرزاد آشوبی هافبک راه اظهار داشت: آلودگی هوا در تهران همیشه هست و اگر ورزشی به موضوع نگاه کنیم، نباید بازی های امروز تهران برگزار شود، این از مدیریت بسیار بسیار عالی آقایان است که هوای تهران این طوری است.

 

وی افزود: سلامتی بازیکنان برای کسب اهمیتی ندارد و در هر شرایطی باید برنامه ها اجرا شود کمترین چیزی که مهم است و به آن توجه می کنند، سلامتی بازیکنان است.

 

وی ادامه داد: ما به برگزاری بازی امروز با فجر سپاسی اعتراضی نکرده ایم اما من به عنوان یک شهروند اعتراض دارم که چرا نباید هوای سالم تنفس کنم؟ ما در این مملکت آدم های تحصیل کرده، کارشناس و متخصص کم نداریم، یعنی نمی شود تهران را از این وضعیت خارج کرد؟ حتماً یک راهی وجود دارد اما تنها چیزی که اهمیت ندارد سلامتی است و ظاهراً مسائل مهم تری وجود دارد.

 

وی افزود: همه می دانند که بازیکنان در چنین شرایطی آسیب می بینند اما چون برنامه بازی ها اعلام شده و اصرار دارند که دیدارهای لیگ برگزار شود، از دست ما کاری برنمی آید.

 

آشوبی در پایان گفت: کارشناسان و کسانی که در مورد آلودگی هوا تبحر دارند، باید اعلام کنند که صلاح هست در این شرایط بازی کنیم یا نه، من نمی دانم این شرایط چقدر می تواند برای بازیکنان ضرر داشته باشد اما اگر دست من بود، با کارشناسان صحبت می کردم و کاری را انجام می دادم که علمی و منطقی باشد.



صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 14 صفحه بعد

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ