تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:فوتسال, | 18:57 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

افضل:جام مال ماست، جام را به هیچکس تحویل نمی دهم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص عدم تحویل جام فصل قبل به تیم شهید منصوری گفت: دلیلی برای تحویل جام قهرمانی به شهید منصوری وجود ندارد.ما قهرمان شدیم و جام سهم ماست آن را به هیچکس تحویل نمی دهیم.

علیرضا افضل سرمربی تیم گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،گفت: جریانات فصل گذشته را قبول نداریم تیممان هیچ خطا و اشتباهی مرتکب نشده است، پس از کسب عنوان قهرمانی جام را گرفتیم



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:اخبارکوتاه, | 18:54 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

ناصر الخلیفه: به دنبال خرید مورینیو نیستیم                ahkp

ناصر الخلیفه رئیس باشگاه پاریسن ژرمن گفت: سرمربی تیم ما کارلو آنچلوتی است و ما هرگز در فکر خرید مورینیو نبوده ایم.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:اخبارکوتاه, | 18:52 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

دل بوسکه: مورینیو یک مربی پرتوان و با پشتکار بالاست

دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: خوزه مورینیو تمام روز کارکرده و با جدیت هرچه بیشتر برای تحقق اهداف مورد نظر پیش می رود.

 به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: من هرگز فرصتی برای فکر کردن به پپ گواردیولا نداشتم زیرا او در تعطیلات به سر می برد و کار خاصی هم در حال حاضر انجام نمی دهد اما تأکید می کنم که خوزه مورینیو یک مربی پرتوان و با قدرت بوده و از جدیت زیادی برخوردار است زیرا تمام روز مشغول کار و فعالیت بوده و برای تحقق اهداف مورد نظر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:اخبار کوتاه, | 18:46 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

مدیرعامل پرسپولیس پیراهن شماره 10 میلان را از گالیانی دریافت کرد.

در جریان نشست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با قائم مقام باشگاه میلان ایتالیا محمد رویانیان پیراهن شماره 10 باشگاه میلان را که نام وی در پشت آن حک شده است از گالیانی دریافت نمود.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:اخبارکوتاه, | 18:40 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

لوچانو اسپالتی سرمربی تیم فوتبال زنيت بعد از پیروزی مقابل میلان گفت: لیگ قهرمانان درا ین فصل برای ما رقابت هایی بسیار زشت و عجیب بود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز لوچانو اسپالتی سرمربی تیم فوتبال زنيت بعد از پیروزی تیمش  مقابل میلان گفت:  باید اعتراف کنم که بسیار عصبانی هستم زیرا شرایط تیم را درچهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دوست نداشته و قبول ندارم متاسفانه این رقابتها برای تیم من بسیار زست بود و ما هرگز نتوانستیم آنطور که می خواستیم  پیش رفته  و قدرت خود را بکار گیریم ما در این دوره عملکرد خوبی داشتیم اما نتوانستیم آنطور که انتظار می رفت در مقابل حریفان ظاهر شده و قدرت خود را بکار گیریم.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:آشتیانی, | 21:11 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

امیررضا واعظ آشتیانی، مدیر عامل سابق استقلال اظهار داشت: آنچه که مسلم است اینکه مردم از این فوتبال و گفتمانی که در آن است، ناراضی اند و به همین دلیل به استادیوم ها نمی روند مردم هم از نظر فنی و هم به لحاظ مسائل اخلاقی و ادبیاتی که در فوتبال هست، ناراحت و ناراضی هستند و دیگر میل و رغبتی برای حضور در استادیوم ها ندارند.

وی افزود: ادبیاتی که بین برخی از مدیران و مربیان فوتبال ما هست، مردم را ناراحت و نگران کرده است، مردم نگران آینده و فرهنگ فوتبال ما هستند به لحاظ فنی هم برخی از مربیان ما از دانش فنی در حد یک لیگ حرفه ای برخوردار نیستند و کارشان حاضری خوری از تیم های دیگر شده است و همواره سعی کرده اند بی مورد از دیگران انتقاد کنند تا از قافله عقب نمانند چون از سواد لازم در مربیگری برخوردار نیستند و از این فضا سوء استفاده می کنند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:فرامرز ظلی, | 21:10 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

فرامرز ظلی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: استقلال موقعی که 10 نفره شد شرایط بازی برایش سخت شدو بازیکنان این تیم نتوانند تاکتیهای مد نظر قلعه نویی را در زمین اجرا کنند.

 ظلی در ادامه بیان داشت:  داماش ها بر خلاف استقلالی ها بهتر ظاهر شدند و در بیشتر مواقع صاحب توپ بودند و توانستند استقلال را در شهرستان شکست دهند.

 وی درباره قهرمان  نشدن استقلال در نیم فصل گفت: قهرمان نیم فصل جام نمی دهند به خاطر همین از ارزش استقلال چیزی کم نشده است هر تیمی که شایستگی را داشته باشد قهرمان لیگ دوازهم می شود.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:اخبار استقلال, | 21:8 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

رضا عنایتی در حال حاضر گزینه اصلی آبی ها در این تیم است اما عنوان می شد سر مربی تیم برای حضور عنایتی در استقلال شروطی را در نظر گرفته است که به وی اعلام کرده است، اما این موضوع از سوی اعضای این تیم تأیید نشد و حتی عنوان شده است که قلعه نوعی برای جذب بازیکنان جدید در این تیم شرط و شروطی را در نظر ندارد زیرا قصد دارد از شرایط موجود نهایت استفاده را برده و بهترین گزینه های در تیمش در اختیار داشته باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:نقل و انتقالات, | 20:57 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

نایتی مورد توجه استقلال قرار گرفته و آبی پوشان تهرانی تمایل دارند او را برای نیم فصل دوم در اختیار بگیرند این موضوع باعث شده که شاهد اظهارنظرهای متفاوتی از سوی مسئولان و کادر فنی مس کرمان و استقلال باشیم چرا که قاسمپور به این مهاجم با تجربه نیاز دارد و نمی خواهد او را از دست بدهد اما عنایتی دیگر تمایلی برای حضور در کرمان ندارد چرا که در مصاحبه ای اعلام کرده که به دلیل مشکلات شخصی اش نمی تواند در کرمان بماند و می خواهد در تهران بازی کند.

ahkp



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:استقلال,, | 20:56 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: فتح الله زاده همه چیز را گردن ما مي اندازد و متأسفم که شاهد چنین اظهار نظرهایی از سوی او هستم، انگار آقای فتح الله زاده اولین بار است که در استادیوم ها فحاشی شنیده است!

مدير عامل استقلال شکستش را در مسائل فني جستجو کند

عابدینی گفت: فتح الله زاده بهتر است دلیل شکست تیمش را در مسائل فنی جستجو کند نه اینکه دنبال مسائل حاشیه ای باشد، شاید اگر من هم باخته بودم از این حرف ها می زدم، فتح اله زاده سالهاست در این فوتبال زحمت کشیده و توقع ندارم وقتی که قهرمانانی نیم فصل را از از دست داده در آرامش صحبت کند. من ده ها فیلم فحاشی در استادیوم های مختلف دارم اما ایشان اعتراض نمی کند و صدای فتح اله زاده در نمی آید. آقای مایلی کهن را دیده بودم که به فحاشی ها اعتراض می کند اما بقیه آقایان حرفی در مورد فحاشی ها در استادیوم ها تاکنون نزده بودند.



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 14 صفحه بعد

  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ